HalpaHallissa voi nyt ostaa ilman käteistä tai maksukorttia - Kukkaro-palvelu muuttaa maksamista

HalpaHalli on ottanut käyttöön myymälöissään ja verkkokaupassaan uuden Kukkaro-palvelun. Kukkarolla asiakas voi tehdä ostoksia kuukauden ajan aina 1 500 euroon asti, jonka jälkeen asiakas maksaa kertyneet ostokset saamansa laskun perusteella ilman korkoa 14 päivän maksuajalla.

Korttimaksun ja käteisen lisäksi ostokset voi HalpaHallissa maksaa myös Kukkaro-palvelulla.

Kukkaro helpottaa monella tavalla koko perheen asiointia HalpaHallissa.

- Verkkokaupoissa laskulla maksaminen on tavallista, mutta halusimme tuoda maksamisen helppouden myös kivijalkamyymälöiden asiakkaille. Kukkaro toimii käytännössä samalla periaatteella kuin aikanaan hyvin yleiset ja suositut ruokatilit, kertoo HalpaHallin verkkokauppapäällikkö Tapani Mustonen.

- Kukkarolla asiakas ostaa ilman maksukorttia tai käteistä. Sekä verkkokaupassa että myymälöissä tehdyt ostokset kootaan samalle laskulle, joka lähetetään asiakkaalle kerran kuukaudessa sähköpostitse.

Helppouden ja joustavuuden lisäksi maksamisesta on haluttu tehdä mahdollisimman turvallista.

Uusi palvelu mahdollistaa maksamisen myös osissa, koska joskus eteen voi tulla tilanteita, jolloin maksamiseen tarvitaan joustoa. Kukkaron 7 prosentin osamaksukorko on Mustosen mukaan erittäin kilpailukykyinen, sillä HalpaHalli halusi olla tässäkin tapauksessa nimensä veroinen.

Kukkaro-palvelun käyttöönotto tapahtuu nopeasti HalpaHallin verkkosivuilla. Kirjautumisen jälkeen avautuu näkymä, johon asiakas täyttää henkilötunnuksensa. Seuraavaksi järjestelmä tarkistaa luottotiedot ja avaa tilin, mikäli luottotiedot ovat kunnossa.

Liite/Kuva.

Tapani Mustonen
verkkokauppapäällikkö
puh. 020 718 2010
tapani.mustonen@halpahalli.fi

HalpaHallin toimitusjohtaja Janne Ylinen ei lisäisi sääntelyä - "HalpaHallin asettama ikäraja energiajuomien ostajille toimii mainiosti"17.9.2018 09:38Tiedote

TIEDOTE 17.09.2018. Kokkolan HalpaHalli Oy:n toimitusjohtajan Janne Ylisen mielestä lasten energiajuomien kulutusta suitsimaan ei tarvita uutta lainsäädäntöä. HalpaHalli päätti jo keväällä 2013, että ketjun kaikissa lähes 40 myymälässä energiajuomia myydään ainoastaan 16 vuotta täyttäneille. Kokemukset myyntirajoituksesta ovat erittäin positiiviset.