Halti OyHalti Oy

Halti ja Scandinavian Outdoor tuovat yhdessä Outdoor-maailman Turun ja Tampereen Stockmann-tavarataloihin

Halti Oy ja Scandinavian Outdoor avaavat yhdessä lähes 550 neliön myyntipisteet Stockmannille Turkuun ja Tampereelle syyskuussa 2016. Tarkoituksena on palvella ulkoilun ystävää laajalla ja laadukkaalla valikoimalla sekä kerätä arvokasta kuluttajatietoa.

”Haluamme palvella asiakkaita sekä Tampereen että Turun ydinkeskustassa, kaupunkien parhailla liikepaikoilla, lähellä laadukkaita tuotteita sekä hyvää palvelua arvostavia asiakkaitamme. Samalla haluamme tarjota ulkoilun ja retkeilyn alueelta maailman parhaat tuotemerkit myös Stockmannin asiakkaille”, Scandinavian Outdoorin toimitusjohtaja Ari Linkolehto kertoo.

”Syksyllä lanseeraamme uudistuneen Haltin. Kehitämme tuotemerkkiä ja tavoitteena on varmistaa että, kuluttaja kohtaa Haltin tuotteet ja brändin kasvukeskuksien ytimessä laadukkaassa ympäristössä. Panostamme vahvasti neljän vuodenajan tarjoomaan ja Stockmannille Turkuun ja Tampereelle luotavat Outdoor-maailmat tukevat tätä strategiaa”, Haltin toimitusjohtaja Sami Kiiski kuvailee.

”Olemme todella tyytyväisiä, että saamme Scandinavian Outdoorin ja Haltin - kaksi vahvaa kotimaista brändiä - täydentämään Stockmannin omaa urheiluosaston valikoimaa Tampereen ja Turun tavarataloihin. Haluamme tarjota asiakkaillemme monipuolisen valikoiman ja inspiroivia ostoskokemuksia, ja uskomme, että näiden kumppaniemme kanssa voimme vastata hyvin urheilua ja ulkoilua harrastavien asiakkaidemme tarpeisiin”, Stockmannin Real Estate -yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen sanoo.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Sami Kiiski,
Halti Oy, puh. 050 389 0901, sami.kiiski@halti.fi

Toimitusjohtaja Ari Linkolehto,
Scandinavian Outdoor, puh. 0400 740 278, ari.linkolehto@ScandinavianOutdoor.fi

Kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen,
Stockmann Real Estate, puh. 040 587 9305, seppo.oksanen@stockmann.com

Halti Oy
Massbyntie 101
01151 Söderkulla

(09) 8520 81http://www.halti.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Halti Oy

Suomen monipuolisin luontoliikuntatapahtuma Halti Outdoor Weekend järjestetään jälleen syyskuussa Vuokatissa!19.3.2018 15:00:46 EET | Tiedote

7.–9. syyskuuta 2018 Vuokatin hienoissa vaaramaisemissa järjestettävä tapahtuma kokoaan yhteen polkujuoksijat, vaeltajat ja pyöräilijät. Tapahtuman juuret ovat vuodesta 1945 järjestetyssä Suomen vanhimmassa vaellustapahtumassa Vuokatin Vaelluksessa, jonka perinteitä vaalitaan edelleen. Vuonna 2017 Halti lähti mukaan kehittämään tapahtumaa, ja tavoitteena onkin tarjota upeita luontokokemuksia eri lajien parissa kaikenikäisille sekä eri intensiteetillä urheileville ja ulkoileville luontoliikkujille. Tulevana syksynä lajikirjo laajenee entisestään, ja ohjelmassa on myös melontaa, metsäjoogaa ja oma vaellus koiraystäville.