Halti Oy

HALTI RANSKAAN TECNICA GROUP -YHTEISTYÖLLÄ

TIEDOTE 11.1.2016. Halti-tuotteita aletaan myydä nyt myös Ranskassa. Halti Oy on solminut monivuotisen yhteistyön Tecnica Groupin kanssa (www.tecnicagroup.com) kanssa koskien maahantuontia Ranskassa.

Vuonna 1930 perustetulla Tecnica Groupilla on pitkä ja syvä kokemus globaalissa urheiluvaate-liiketoiminnassa. Haltin ohella yhtiö tekee maahantuontia muun muassa NORDICA, BLIZZARD, LOWA ja TECNICA-brändeillä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Annecyssa Pohjois-Ranskassa. Annecy on outdoor-yhtiöiden keskittymä Ranskan alpeilla.

"Halti hakee edelleen uutta kasvua keskeisiltä Euroopan urheiluasustemarkkinoilta. Ranska on Euroopan johtavia markkinoita 1,9 miljardin liikevaihdolla. Yhteistyö Tecnica Groupin kanssa on tärkeä askel saada Halti-brändi intergroitua vihdoin vaativille kuluttajamarkkinoille Ranskassa. Tecnica Group on traditionaalinen ja vahva bränditalo, joten se on meille luonteva kumppani. Syntynyt sopimus lisää uskottavuutta Haltille kasvavana tuotemerkkinä Euroopassa", kertoo Haltin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori

"Uudistuva Halti-brändi tuo Tecnicalle Pohjoismaista osaamista, korkeaa teknistä vaatelaatua ja erittäin mielenkiintoisen Nordic by Nature -tarinan. Sille löytyy varmasti kysyntää ja kuluttajia Ranskan markkinoilla. Odotamme yhteistyöltä paljon", kertoo puolestaan Tecnica Groupin toimitusjohtaja Lucien Hauteville.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori, Halti Oy, +358 50 5987 064

Toimitusjohtaja Lucien Hauteville, Tecnica Group, +33 4 50 64 12 91

Halti on suomalainen urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut yritys. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Söderkullassa. Vuodesta 1976 vetovoimaisena pysynyt Halti -tuotemerkki on yksi arvostetuimmista urheiluvaatebrändeistä Suomessa. Yksilöllinen ja erottuva tuotesuunnittelu on muotoutunut vuosien saatossa Haltin tavaramerkiksi. Suunnittelu saa innoituksensa toiminnallisuudesta sekä teknisistä innovaatioista ja materiaaleista yhdistettynä viimeisimpään muotiin.

Halti Oy
Massbyntie 101
01151 Söderkulla

(09) 8520 81http://www.halti.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Halti Oy

Suomen monipuolisin luontoliikuntatapahtuma Halti Outdoor Weekend järjestetään jälleen syyskuussa Vuokatissa!19.3.2018 15:00:46 EET | Tiedote

7.–9. syyskuuta 2018 Vuokatin hienoissa vaaramaisemissa järjestettävä tapahtuma kokoaan yhteen polkujuoksijat, vaeltajat ja pyöräilijät. Tapahtuman juuret ovat vuodesta 1945 järjestetyssä Suomen vanhimmassa vaellustapahtumassa Vuokatin Vaelluksessa, jonka perinteitä vaalitaan edelleen. Vuonna 2017 Halti lähti mukaan kehittämään tapahtumaa, ja tavoitteena onkin tarjota upeita luontokokemuksia eri lajien parissa kaikenikäisille sekä eri intensiteetillä urheileville ja ulkoileville luontoliikkujille. Tulevana syksynä lajikirjo laajenee entisestään, ja ohjelmassa on myös melontaa, metsäjoogaa ja oma vaellus koiraystäville.