Hämeen kauppakamari siirtyy Hämeenlinnan ydinkeskustaan

Hämeen kauppakamarin Hämeenlinnan toimisto muuttaa syyskuun lopussa Hämeenlinnan ydinkeskustaan. ”Muuttamalla aivan keskustan ytimeen haluamme parantaa kauppakamarin näkyvyyttä ja helpottaa yritysten asiointia kanssamme”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämeen kauppakamarin Hämeenlinnan toimisto muuttaa Hämeenlinnan ydinkeskustaan.

Kauppakamarin Hämeenlinnan toimisto on toiminut Visamäessä yli neljän vuoden ajan. Muuton aikana perjantaina 28.9. kauppakamarin Lahden toimisto palvelee asiakkaita normaalisti.

Yritysten ulkomaankaupassa tarvitsemat e-vientiasiakirjat vahvistetaan Lahden toimistosta käsin muuttopäivänä.

Hämeenlinnan toimisto palvelee 1.10.2018 alkaen osoitteessa Raatihuoneenkatu 17, 4. krs, 13100 Hämeenlinna.

Myös kauppakamarin vaihteennumero on muuttunut ja uusi numero on p. 040 455 5610.

Hämeen kauppakamarin kehityspäällikkö Mirja Ojantausta, p. 044 329 6654

Hämeen kauppakamarin Hämeenlinnan toimisto muuttaa Hämeenlinnan ydinkeskustaan.

Hämeessä suhdannetilanne vaihtelee yrityksissä31.10.2018 10:35Tiedote

Hämeen teollisuuden, rakentamisen ja palvelualojen yritysten suhdannetilanne on keskimäärin normaali, selviää EK:n lokakuussa tekemästä Suhdannebarometrista. ”Hämeessä yritysten suhdannenäkymät ovat tasaiset, kun muualla maassa odotukset ovat selvästi heikentyneet lukuun ottamatta Uuttamaata. Brexit, USA:n tullit ja myös Keski-Euroopan talouden häiriötekijät vaikuttavat kuitenkin yritysten odotuksiin”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

HÄMEEN KAUPPAKAMARI: Kuluttajansuojan osaaminen on yrityksen kilpailuvaltti29.10.2018 10:18Tiedote

Yritysten on tärkeä tuntea kuluttajansuojasäännösten perusasioita, jotta säännösten noudattamatta jättäminen ei aiheuttaisi ikäviä yllätyksiä. ”Kuluttajansuojan osaaminen säästää yritykseltä aikaa ja rahaa, kun mahdolliset ongelmatilanteet pystytään ratkomaan nopeasti ja ilman tarpeetonta epäselvyyttä osapuolten oikeuksien sisällöstä”, toteaa Keskuskauppakamarin lakimies Raisa Harju.

Hämeen tärkeimmät liikennehankkeet listattu27.8.2018 00:15Tiedote

Kauppakamarit ovat laatineet listan Suomen liikenneverkon tärkeimmistä korjaus- ja kehittämiskohteista. ”Hämeen kauppakamarin alueelta mukana ovat vt 12 välillä Uusikylä-Tillola, vt 2 Helsinki-Forssa-Pori palvelutason parantaminen, vt 10 kehittäminen kaupunkimaisena pääväylänä Hämeenlinnan kantakaupungin alueella ja Helsinki-Riihimäki-Tampere -radan kapasiteetin lisääminen. Esille on noussut myös vt 10 kehittäminen välillä Tuulonen-Hämeenlinna”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämäläisyritysten suhdanneodotukset lähes ennallaan1.8.2018 10:07Tiedote

Hämeessä yritysten lähikuukausia koskevat suhdanneodotukset ovat varovaisemmat kuin keväällä, selviää EK:n heinäkuussa tekemästä Suhdannebarometrista. ”Hämeessä yritykset arvioivat suhdanteiden pysyvän lähikuukausina lähes ennallaan; suhdanneodotuksien saldoluku oli heinäkuussa +1, kun huhtikuussa se oli +25 (*). Huolimatta varovaisuudesta yritysten suhdannetilanne on Hämeessä vahva”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.