Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille

Hämeen kauppakamarin hallitus on päättänyt jakaa stipendejä seuraavien viiden vuoden ajan toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut aktiivista suuntautumista yritystoimintaan”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Kuva Pixhill.com / dotshock

Kauppakamari haluaa stipendeillä kannustaa nuoria yritysmyönteiseen asenteeseen ja luoda positiivista kuvaa yritystoiminnan mahdollisuuksista nuoren uravalintana. Stipendien myötä tuodaan esille myös kauppakamarin toimintaa yritysten toimintaedellytysten edistäjänä ja alueellisena vaikuttajana.

Stipendiohjelma on voimassa vuosina 2018-2022 ja stipendit jaetaan vuosittain oppilaitosten kevään valmistujaisjuhlissa. Stipendin arvo on 250 euroa / opiskelija.

”Lukion ja toisen asteen ammatillisia oppilaitoksia on alueellamme 24 ja oppilaitoksille annetaan oikeus valita oman opinahjonsa stipendin saaja, joka täyttää myöntämisedellytykset”, Eerikäinen kertoo.

Kuva Pixhill.com / dotshock
Jussi Eerikäinen (Kuva Tarmo Valmela / Photodance Valmela)

Niemenkatu 73

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille2.6.2018 12:00Tiedote

Hämeen kauppakamari myönsi 2.6.2018 stipendejä toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut tuloksellista suuntautumista liike-elämään”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.