Hämeenmaa avaa ABC CarWashin S-market Metsäkankaan yhteyteen

Osuuskauppa Hämeenmaa vahvistaa palvelutarjontaansa Lahdessa. Metsäkankaan S-marketin yhteyteen avataan ABC CarWash -konseptin mukainen autopesuhalli maanantaina 11.2. Hämeenmaa panostaa vahvasti autopesuverkon kehittämiseen, ja Metsäkankaan ABC CarWash onkin jo 13. Hämeenmaan ABC CarWash -automaattiasema.

ABC CarWash on helppo ja tilava, läpiajettava autopesuhalli, joka on varustettu moderneimmalla tekniikalla, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen Hämeenmaalta kertoo.

Tehokas ja nopea autonpesukone mahdollistaa sujuvan asioinnin vaikka kaupassa käynnin yhteydessä, hän jatkaa.

ABC CarWash -pesu maksetaan kätevästi autossa istuen. Maksuautomaatti on turvallinen ja helppokäyttöinen. Maksuvälineenä toimivat maksukortit sekä mobiilimaksu ABC-mobiili -sovelluksella, jonka voi ladata puhelimeensa ilmaiseksi sovelluskaupasta. Helppokäyttöinen sovellus tunnistaa pesuyksikön automaattisesti puhelimen paikannustiedon avulla. Asiakas valitsee sovelluksessa Pesu-toiminnon ja haluamansa pesuohjelman.

ABC Carwash -pesupalveluista saa myös Bonusta S-Etukortilla.

Tehokas mutta ympäristöystävällinen

Sami Kovasen mukaan käytössä oleva uusi tekniikka tekee ABC CarWash -autopesusta energiatehokkaan ja takaa korkean pesulaadun. Ympäristöystävällisyyttä lisäävät ympäristömerkityt pesuaineet.

ABC CarWash palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Nelipyörä suunnittelee uutta Ford-myymälää Hämeenlinnaan6.4.2019 10:35:48 EESTTiedote

Ford-henkilöautojen ja -tavara-autojen edustus siirtyi Hämeenlinnassa Nelipyörälle vuoden 2019 alussa. Ford-myynti aloitettiin Kodin Terran yhteydessä heti tammikuun alussa. Autojen jälkimarkkinointi (huolto ja varaosamyynti) on vuoden alusta alkaen hoidettu Nelipyörän Paroistentien toimipisteessä. Automyynnin kokemukset Kodin Terran asiakasvirroista ovat olleet positiivisia. Haasteelliseksi sen sijaan on osoittautunut se, että huolto ja varaosamyynti ovat sijainneet eri osoitteessa kuin automyynti. Varmistaaksemme paremman ja helpomman asiakaspalvelun, olemme käynnistäneet uuden Ford-myymälän suunnittelun Nelipyörän Toyota- ja Skoda-myymälöiden viereen. Tavoitteenamme on rakentaa uusi 650 m²:n liiketila Ford-henkilö- ja tavara-autoille, ja se että jatkossa Fordin huolto- ja myyntitoiminnot sijaitsevat kätevästi samalla alueella.