Hämeenmaa avaa ABC CarWashin S-market Metsäkankaan yhteyteen

Osuuskauppa Hämeenmaa vahvistaa palvelutarjontaansa Lahdessa. Metsäkankaan S-marketin yhteyteen avataan ABC CarWash -konseptin mukainen autopesuhalli maanantaina 11.2. Hämeenmaa panostaa vahvasti autopesuverkon kehittämiseen, ja Metsäkankaan ABC CarWash onkin jo 13. Hämeenmaan ABC CarWash -automaattiasema.

ABC CarWash on helppo ja tilava, läpiajettava autopesuhalli, joka on varustettu moderneimmalla tekniikalla, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen Hämeenmaalta kertoo.

Tehokas ja nopea autonpesukone mahdollistaa sujuvan asioinnin vaikka kaupassa käynnin yhteydessä, hän jatkaa.

ABC CarWash -pesu maksetaan kätevästi autossa istuen. Maksuautomaatti on turvallinen ja helppokäyttöinen. Maksuvälineenä toimivat maksukortit sekä mobiilimaksu ABC-mobiili -sovelluksella, jonka voi ladata puhelimeensa ilmaiseksi sovelluskaupasta. Helppokäyttöinen sovellus tunnistaa pesuyksikön automaattisesti puhelimen paikannustiedon avulla. Asiakas valitsee sovelluksessa Pesu-toiminnon ja haluamansa pesuohjelman.

ABC Carwash -pesupalveluista saa myös Bonusta S-Etukortilla.

Tehokas mutta ympäristöystävällinen

Sami Kovasen mukaan käytössä oleva uusi tekniikka tekee ABC CarWash -autopesusta energiatehokkaan ja takaa korkean pesulaadun. Ympäristöystävällisyyttä lisäävät ympäristömerkityt pesuaineet.

ABC CarWash palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Haku kesätyöpaikkoihin käynnistyi - Hämeenmaa palkkaa 1000 työntekijää kesälle 201911.1.2019 13:44:09Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa työllistää 1000 kesätyöntekijää kesällä 2019. Yhteensä S-ryhmä palkkaa tänä kesänä ympäri Suomen noin 14 000 nuorta myymälöissä, ravintoloissa ja hotelleissaan. Noin puolet pesteistä on Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja alle 18-vuotiaille. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista: ”Tulevan kesän teema on positiivisuus, kannustaminen ja palautteen anto!”