Hämeenmaa avaa ABC CarWashin S-market Metsäkankaan yhteyteen

Osuuskauppa Hämeenmaa vahvistaa palvelutarjontaansa Lahdessa. Metsäkankaan S-marketin yhteyteen avataan ABC CarWash -konseptin mukainen autopesuhalli maanantaina 11.2. Hämeenmaa panostaa vahvasti autopesuverkon kehittämiseen, ja Metsäkankaan ABC CarWash onkin jo 13. Hämeenmaan ABC CarWash -automaattiasema.

ABC CarWash on helppo ja tilava, läpiajettava autopesuhalli, joka on varustettu moderneimmalla tekniikalla, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen Hämeenmaalta kertoo.

Tehokas ja nopea autonpesukone mahdollistaa sujuvan asioinnin vaikka kaupassa käynnin yhteydessä, hän jatkaa.

ABC CarWash -pesu maksetaan kätevästi autossa istuen. Maksuautomaatti on turvallinen ja helppokäyttöinen. Maksuvälineenä toimivat maksukortit sekä mobiilimaksu ABC-mobiili -sovelluksella, jonka voi ladata puhelimeensa ilmaiseksi sovelluskaupasta. Helppokäyttöinen sovellus tunnistaa pesuyksikön automaattisesti puhelimen paikannustiedon avulla. Asiakas valitsee sovelluksessa Pesu-toiminnon ja haluamansa pesuohjelman.

ABC Carwash -pesupalveluista saa myös Bonusta S-Etukortilla.

Tehokas mutta ympäristöystävällinen

Sami Kovasen mukaan käytössä oleva uusi tekniikka tekee ABC CarWash -autopesusta energiatehokkaan ja takaa korkean pesulaadun. Ympäristöystävällisyyttä lisäävät ympäristömerkityt pesuaineet.

ABC CarWash palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462