Hämeenmaa selvittää Prisman rakentamista Orimattilaan

Osuuskauppa Hämeenmaa selvittää S-marketin laajentamista Prismaksi Orimattilassa. Nykyinen myymälä avattiin vuonna 2011. Jo tuolloin myymälän suunnittelussa otettiin huomioon mahdollisuus tehdä laajennus. Asiakasomistajat ovat toivoneet Prismaa paikkakunnalle.

- Uskomme, että kaavailtu muutos vahvistaisi alueen elinvoimaisuutta, kertoo Hämeenmaan market-toimialajohtaja Taina Penttinen.

Nyt selvitetään, onko kiinteistöä mahdollista laajentaa siten, että S-marketin yhteydessä tällä hetkellä sijaitsevat oheispalvelut säilyisivät jatkossa myös Prisman yhteydessä. Lisäksi selvitetään mahdollisuutta muuttaa Erkontie kävelykaduksi S-marketin kohdalla. Tämä voisi olla mahdollista, mikäli Erkontie jatkossa kiertäisi S-marketin uuden pysäköintialueen.

- Prisma mahdollistaa käyttötavarakaupan kattavat valikoimat mm. pukeutumisen ja kodin tuoteryhmissä. Uusi Prisma työllistäisi nykyisen S-marketin henkilöstön lisäksi noin 20-30 henkilöä, Penttinen sanoo.

Hämeenmaa avasi Hollolaan uuden Prisman syksyllä 2017. Siitä saadut hyvät kokemukset ovat osaltaan vaikuttaneet siihen, että halutaan selvittää myös mahdollisuutta avata Prisma Orimattilaan. Hankkeen aikataulu on vielä avoin, mutta asiassa voidaan edetä nopeastikin

Prisma-hypermarketin valikoimiin kuuluvat päivittäistavarat sekä pukeutumisen, asumisen, vapaa-ajan ja kodintekniikan tuotteet. Prisma tarjoaa parhaat tuotteet jokaiseen hintaryhmään, ja sen edulliset ja laajat valikoimat uusiutuvat jatkuvasti. Prismasta saat kaiken tarvitsemasi – helposti ja edullisesti yhdellä ostoskerralla.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Hämeenmaa, markettoimialajohtaja Taina Penttinen. puh. 050 420 3087

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.