Hämeenmaalta 60 000 e lasten ja nuorten toimintaan - Kannustajat-haku käynnistyy

Osuuskauppa Hämeenmaa jakaa vuonna 2019 Kannustajat-tukea 60 000 euroa. Mukaan voivat nyt hakea rekisteröidyt liikuntaseurat (ei liigataso), harrastusyhdistykset, kulttuuritoimijat ja paikalliset avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöt, joiden toiminta painottuu vähintään 30:lle lapselle/nuorelle.

Haku Kannustajat-ohjelmaan toteutetaan kerran vuodessa, tänä vuonna huhtikuussa, aiemmin kahdesti vuodessa toteutetun haun sijaan. Seuraavassa vaiheessa, toukokuussa, osuuskaupan asiakasomistajat päättävät tuen jaosta. Asiakasomistajilla on tällöin mahdollisuus antaa äänensä yhdelle mukana olevalle toimijalle sähköpostilinkin kautta verkkoäänestyksellä.

-  Haluamme olla mukana tekemässä hyvää ja tukea alueemme lasten ja nuorten harrastustoimintaa, niin liikunnan, kulttuurin kuin muillakin alueilla, toteaa asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä Hämeenmaalta.

Toukokuussa alkukarsinnan jälkeen 60 000 euron potti jaetaan seurojen keräämien kannustajien suhteessa. Tasapuolisuuden vuoksi jokainen toimija saa vähintään 300 euroa ja enimmillään 3000 euroa tukea.

Vapaamuotoiset tukihakemukset voi lähettää osoitteella sponsoronti.hameenmaa@sok.fi

Osuuskauppa Hämeenmaa, asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, 050 542 3811

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Nelipyörä suunnittelee uutta Ford-myymälää Hämeenlinnaan6.4.2019 10:35:48 EESTTiedote

Ford-henkilöautojen ja -tavara-autojen edustus siirtyi Hämeenlinnassa Nelipyörälle vuoden 2019 alussa. Ford-myynti aloitettiin Kodin Terran yhteydessä heti tammikuun alussa. Autojen jälkimarkkinointi (huolto ja varaosamyynti) on vuoden alusta alkaen hoidettu Nelipyörän Paroistentien toimipisteessä. Automyynnin kokemukset Kodin Terran asiakasvirroista ovat olleet positiivisia. Haasteelliseksi sen sijaan on osoittautunut se, että huolto ja varaosamyynti ovat sijainneet eri osoitteessa kuin automyynti. Varmistaaksemme paremman ja helpomman asiakaspalvelun, olemme käynnistäneet uuden Ford-myymälän suunnittelun Nelipyörän Toyota- ja Skoda-myymälöiden viereen. Tavoitteenamme on rakentaa uusi 650 m²:n liiketila Ford-henkilö- ja tavara-autoille, ja se että jatkossa Fordin huolto- ja myyntitoiminnot sijaitsevat kätevästi samalla alueella.