Haminaan kaksi isoa rahapelivoittoa Veikkauksen nettiarvoista

Haminassa on ollut tällä viikolla tuuria 100 000 euron ja 25 000 euron verran Veikkauksen nettiarvoissa.

Maanantaina 30.10. nettipelaaja voitti neljän euron hintaisesta Kalajuttu-nettiarvasta 100 000 euron suuruisen päävoiton ja tiistaina 31.10. toinen haminalainen pelaaja sai kahden euron hintaisen Nokkapokka-nettiarvan päävoiton, 25 000 euroa.

Koska molemmat onnekkaat haminalaiset pelasivat voittopelinsä netissä, he saavat voittorahat suoraan tileilleen.

Kalajuttu-arvassa ollaan kalassa, ja mitä arvokkaampia kaloja koukkuun tarttuu, sitä suurempi voitto on. Päävoiton voittaa, kun saa yli 20 kiloa kalaa.

Suositussa Nokkapokassa etsitään linnuille pareja. Jos pelaaja löytää kaikki lintuparit, hän voittaa pelin päävoiton.

Veikkauksen nettiarvat ovat sukua esikuvilleen raaputusarvoille, mutta digitaalisuus on mahdollistanut klassisten arpojen lisäksi myös kokonaan uudenlaisten viihteellisten pelien kehittämisen. Nettiarpoja pääsevät pelaamaan Veikkauksen etuasiakkaat Veikkauksen nettisivuilla. Nettiarpojen hinnat vaihtelevat 20 sentistä 9 euroon ja suurin päävoitto on 400 000 euroa.