Hango Sinapin liiketoiminta siirtyy Arho Foods Oy:lle – yrityksen perinteikkäiden kotimaisten brändien joukko kasvaa

Korkealaatuisten elintarvikkeiden valmistajana ja maahantuojana tunnetun Arho Foods Oy:n omien tuotemerkkien perhe kasvaa jälleen, Hango Sinapin liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 1.4.2022 alkaen Oy Hango Ab:lta. Hango Sinappi on ensiluokkainen suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta asti. Tuotemerkki onkin luontevaa jatkumoa Arho Foods Oy:n omien tuotemerkkien kokonaisuuteen, johon kuuluvat entuudestaan mm. Myrttisen kurkut, Memmas Knossos, Pappagallo ja Mehuiza. Hango Sinapin hankkiminen tukee erinomaisesti yrityksen kasvustrategiaa, johon kuuluvat niin omat korkealuokkaiset tuotemerkit kuin kansainväliset edustettavat brändit.

Hango Sinappi on suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta lähtien.

Vahvat brändit viitoittavat tulevaisuuden kasvua

Tulevaisuudessa Arho Foods Oy tulee jatkamaan Hango Sinapin ja muiden brändiensä jo vuosikymmeniä kestänyttä menestystarinaa – vanhoja perinteitä kunnioittaen, samalla rohkeasti uudistuen ja vahvistaen.

Olemme tyytyväisiä yrityskaupasta, sillä Hango Sinappi on hieno ja perinteikäs tuote sekä vahvistaa edelleen asemaamme suomalaisessa elintarvikekentässä. Haluan kiittää Patrik Holménia luottamuksesta Hango Sinapin myynnin osalta. Hango Sinappi pääsi hyvään kotiin ja aiomme kehittää arvostamaamme tuotemerkkiä edelleen”, kertoo Arho Foods Oy:n toimitusjohtaja Henrik Hemmilä.

Arho Foods Oy tulee investoimaan lisää liiketoiminnan ja nykyisen tuotevalikoiman aktiiviseen kehittämiseen. Tavoitteena on kasvattaa toimintaa vahvojen elintarvikebrändien avulla, sekä jatkaa uusien mielenkiintoisten suomalaisten elintarvikeyhtiöiden kartoittamista.

Henrik Hemmilä, toimitusjohtaja, Arho Yhtiöt Oy Ab, henrik.hemmila@arho.fi, p. +358 50 556 7996

Outi Kokkonen, COO, Arho Yhtiöt Oy Ab, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Patrik Holmén, CEO, Oy Hango Ab, patrik@hangoy.fi, p. +358 500 416 136

Arho Foods on suomalainen elintarvikeyritys, joka valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Henrik Hemmilä, toimitusjohtaja, Arho Yhtiöt Oy Ab, henrik.hemmila@arho.fi, p. +358 50 556 7996

Outi Kokkonen, COO, Arho Yhtiöt Oy Ab, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Patrik Holmén, CEO, Oy Hango Ab, patrik@hangoy.fi, p. +358 500 416 136

Hango Sinappi valmistetaan Suomessa korkealuokkaisista raaka-aineista.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

Arho Foods on suomalainen elintarvikeyritys, joka valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.