BusinessRakentamoBusinessRakentamo

Hango Sinapin liiketoiminta siirtyy Arho Foods Oy:lle – yrityksen perinteikkäiden kotimaisten brändien joukko kasvaa

Jaa
Korkealaatuisten elintarvikkeiden valmistajana ja maahantuojana tunnetun Arho Foods Oy:n omien tuotemerkkien perhe kasvaa jälleen, Hango Sinapin liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 1.4.2022 alkaen Oy Hango Ab:lta. Hango Sinappi on ensiluokkainen suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta asti. Tuotemerkki onkin luontevaa jatkumoa Arho Foods Oy:n omien tuotemerkkien kokonaisuuteen, johon kuuluvat entuudestaan mm. Myrttisen kurkut, Memmas Knossos, Pappagallo ja Mehuiza. Hango Sinapin hankkiminen tukee erinomaisesti yrityksen kasvustrategiaa, johon kuuluvat niin omat korkealuokkaiset tuotemerkit kuin kansainväliset edustettavat brändit.
Hango Sinappi on suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta lähtien.
Hango Sinappi on suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta lähtien.

Vahvat brändit viitoittavat tulevaisuuden kasvua

Tulevaisuudessa Arho Foods Oy tulee jatkamaan Hango Sinapin ja muiden brändiensä jo vuosikymmeniä kestänyttä menestystarinaa – vanhoja perinteitä kunnioittaen, samalla rohkeasti uudistuen ja vahvistaen.

Olemme tyytyväisiä yrityskaupasta, sillä Hango Sinappi on hieno ja perinteikäs tuote sekä vahvistaa edelleen asemaamme suomalaisessa elintarvikekentässä. Haluan kiittää Patrik Holménia luottamuksesta Hango Sinapin myynnin osalta. Hango Sinappi pääsi hyvään kotiin ja aiomme kehittää arvostamaamme tuotemerkkiä edelleen”, kertoo Arho Foods Oy:n toimitusjohtaja Henrik Hemmilä.

Arho Foods Oy tulee investoimaan lisää liiketoiminnan ja nykyisen tuotevalikoiman aktiiviseen kehittämiseen. Tavoitteena on kasvattaa toimintaa vahvojen elintarvikebrändien avulla, sekä jatkaa uusien mielenkiintoisten suomalaisten elintarvikeyhtiöiden kartoittamista.

 

 

Lisätietoja:

Henrik Hemmilä, toimitusjohtaja, Arho Yhtiöt Oy Ab, henrik.hemmila@arho.fi, p. +358 50 556 7996

Outi Kokkonen, COO, Arho Yhtiöt Oy Ab, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Patrik Holmén, CEO, Oy Hango Ab, patrik@hangoy.fi, p. +358 500 416 136

Arho Foods on suomalainen elintarvikeyritys, joka valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Henrik Hemmilä, toimitusjohtaja, Arho Yhtiöt Oy Ab, henrik.hemmila@arho.fi, p. +358 50 556 7996


Outi Kokkonen, COO, Arho Yhtiöt Oy Ab, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928


Patrik Holmén, CEO, Oy Hango Ab, patrik@hangoy.fi, p. +358 500 416 136

Kuvat

Hango Sinappi on suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta lähtien.
Hango Sinappi on suomalainen tuotemerkki, jonka reseptillä on perinteitä 1800-luvun loppupuolelta lähtien.
Lataa
Hango Sinappi valmistetaan Suomessa korkealuokkaisista raaka-aineista.
Hango Sinappi valmistetaan Suomessa korkealuokkaisista raaka-aineista.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

Enemmän kuin neuvoja. Ratkaisuja.


BusinessRakentamo on Suomen ketterin ja laadukkain mikroyritysten kehitysyhteisö. Olemme yrittäjän asiantunteva ja palveleva kumppani toiminnan kehittämiseen. Laajan asiantuntijaverkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, rahoitusneuvonta sekä brändin, viestinnän ja myynnin kehittäminen.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

***

Arho Foods on suomalainen elintarvikeyritys, joka valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

#Someleontti pienyrittäjän digiapurina - vahva missio ohjaa yrittäjä Sanya Saarisen toimintaa1.3.2023 00:00:34 EET | Tiedote

Havainto siitä, että ilmaiset digityökalut tulivat kaikkien yrittäjien ulottuville, mutta silti harva uskalsi lähteä niitä hyödyntämään, käynnisti Sanya Saarisen toisen yrittäjätaipaleen. Ensimmäinen yrittäjäpolku käynnistyi suoraan ammattikorkeakoulun jälkeen vuonna 2004, kun Saarinen hyppäsi rohkeasti koulun penkiltä suoraan yrittäjäksi ja teki keikkoja yrittäjäkollegan kanssa ohjelmapalvelualalla show-palveluita tuottaen ja esiintyvänä taiteilijana toimien. Aiemmin laulu- ja showjuontokeikkojen myyntityö oli kylmäsoittelua, joten modernien työkalujen saapuminen Suomeen mullisti koko myyntiprosessin. Tämä käynnisti uuden uran markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä ja nykyisin Saarinen on somekouluttaja, somestrategi ja digisisällöntuottaja, joka toimii käytännönläheisesti pienyrittäjien apuna modernien viestintä- ja markkinointityökalujen käytössä ja monikanavaisen viestinnän rakentamisessa.

BusinessRakentamon palvelut yrittäjille helposti ja sijainnista riippumatta28.2.2023 21:33:50 EET | Tiedote

Pienyrittäjävetoinen BusinessRakentamo ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta vuodesta 2018 lähtien. Yhdistys tarjoaa asiantuntijoille ja mikroyrityksille tukea ja ratkaisuja yritystoiminnan kehittämiseen. Digitaalinen toimintamalli tuo palvelut jokaisen pienyrittäjän saataville ja mikroyritysten kehitysyhteisö toimii aktiivisesti uusia yhteistyökuvioita rakentaen. Jäsenyritykset voivat hyödyntää asiantuntijaverkoston monipuolista osaamista helposti ja sijainnista riippumatta.

UltraLeanSales® 2.0 - Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta harvoissa yrityksissä tunnetaan asiakkaan ostokäyttäytyminen riittävän hyvin.20.2.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Mitä tapahtuisi, jos tuntisit paremmin asiakkaasi ostokäyttäytymisen? Osaisitko hyödyntää sitä? Parantaisiko tieto myyntiä? Lean-johtamisen malli on tuttu juttu tuotannon tehostamisessa, mutta miksi Lean-oppeja ei ole juurikaan sovellettu tarjousten voittoprosentin parantamiseen? UltraLeanBusiness Oy on tuotteistanut tiedolla johtamisen mallin itseoppivaksi prosessiksi, joka perustuu asiakkaan ostoprosessien tuntemiseen. Aiheesta on nyt julkaistu kirja, uusittu ja laajennettu painos nimeltään UltraLeanSales 2.0.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye