Hanna Nuopponen Assemblinille projektisuunnittelijaksi

DI-insinööri Hanna Nuopponen (s. 1974) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen projektisuunnittelijaksi.

DI-insinööri Hanna Nuopponen (s. 1974) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen projektisuunnittelijaksi. Nuopponen on aloittanut 15.8.2017 ja hän työskentelee Assemblinin rakennusautomaatioyksikössä

Nuopponen on aikaisemmin työskennellyt Valmet Oyj:ssäautomaatio-insinöörinä sekä projekti-insinöörinä Protacon Technologies Oy:ssä.

Kari Kumpulainen
Liiketoimintajohtaja, automaatio
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Hanna Nuopponen

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.