Hannele Pohjanmiehen uutuuskirja rohkaisee elämään!

Tuulten temppeli -kirja osoittaa, kuinka pelot ovat voitettavissa ja kuinka rohkeutta voi löytää yllättävistäkin paikoista.

Tuulten temppeli – Rohkaisukirja (Basam Books 2022)

Kahlitseeko elämä tai elämänkatsomus? Pelottaako ajatella kaikki uusiksi?

Hannele Pohjanmiehen Tuulten temppeli – Rohkaisukirja on kokoelma esseitä ja novelleja, jotka kertovat harvinaisen elämäntarinan.

Kirjoittaja kasvoi temppelissä pelottavien henkiolentojen keskellä. Vapaalta vaikuttava henkinen kultti, teosofia, oli todellisuudessa ankara ja vaativa.

Pohjanmiehen kirja rohkaisee. Pelon voi voittaa ja koko elämänkatsomuksen voi ajatella uusiksi, vaikka se merkitsisi putoamista uuteen todellisuuteen. Mielen kahleista voi vapautua ja rohkeutta voi löytää yllättävistä paikoista – varsinkin runoista.

“Tuulten temppeli sisältää paljon tietoa ja rohkaisee elämään traumoista huolimatta. Hieno teksti, vaikuttava lukukokemus.” – Kirjailija Liisa Enwald.

Hannele Pohjanmies (FM) on julkaissut aiemmin rakkausrunoja sekä esseekokoelman Elämänrohkeuden juurilla. Selviytymistarinoita (Kirjapaja 2002). Hän on suomentanut paljon intialaista runoutta, varsinkin Rabindranath Tagorea.

Tuulten temppeli – Rohkaisukirja (Basam Books 2022)

KUTSU: Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuudet 7.12., 12.12. ja 15.12.2.12.2022 12:06:19 EET | Kutsu

Lämpimästi tervetuloa Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuuksiin Helsingissä (VALO Hotel & Work) 7.12. klo 17-18.30, Oulussa (Hotelli Lasaretti) 12.12. klo 17-18.30 ja etänä 15.12. klo 16-17. Helsingin ja Oulun tilaisuudessa on kirjaesittelyn ja kirjailijan puheenvuoron lisäksi paneelikeskustelu sekä vuorovaikutteinen osuus osallistujien kanssa. Voit ilmoittautua tilaisuuksiin osoitteessa: https://q.surveypal.com/johda-uuvuttamatta Lääkäri ja yritysvalmentaja Lari Karjula ehdottaa kirjassaan Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta ratkaisuja uupumisen välttämiseksi sekä keinoja siihen, millaisella johtamisella ja organisaatiokulttuurilla uupumuksia voidaan välttää. Kirja on oppimatka ihmismieleen, ja kirjassa tarjotaan käytännönläheisiä näkökulmia, miten ihmismieli huomioidaan johtamisessa ja organisaatiokulttuurissa. Kirja on suunnattu erityisesti johtajille, esihenkilöille ja kaikille niille, jotka haluavat rakentaa ympärilleen yhä parempia tiimejä, joissa i

KUTSU: Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen julkistamistilaisuus to 1.12. klo 925.11.2022 09:20:00 EET | Kutsu