Härmän Toto76:sta 68 000 euroa Riihimäelle ja Tampereelle, muut täysosumat Lahteen, Vantaalle ja Helsinkiin

Härmän Powerparkissa juhannuspäivänä ravattu Toto76 jaettiin viiden pelaajan kesken. Nettipelaajat Riihimäeltä ja Tampereelta olivat pelanneet vain 7 oikein -voittoluokkaa ja lunastivat näin voittonsa kaksinkertaisena, yhteensä 68 000 eroa kumpikin.

Kolme muuta voittajaa ovat Lahdesta (38 954,90 euroa), Vantaalta (38 483,30 euroa) ja Helsingistä (34 710,50) euroa. Lahtelaisvoittajan rivi oli 375 euron lappu ja vantaalaisvoittajan peli maksoi 125 euroa. Helsinkiläisvoittaja käytti hajotusta samoin kuin Riihimäen ja Tampereen voittajat.

Härmässä oli jaossa 70 000 euron ylimääräinen jackpot. 70 000 euron jackpot jaetaan kesälauantaisin yhteensä seitsemän kertaa ja on seuraavan kerran tavoiteltavissa ensi lauantaina Lahden Suur-Hollolan Toto76-pelistä.

Toto76, Härmä, Powerpark 24.6.2017
lähtö                     hevonen                  ohjastaja