Hartelan Lahden toimipisteen aluejohtaja vaihtuu

Rakennusliike Hartela Etelä-Suomen Lahden toimipisteen aluejohtaja Olli-Pekka Teerijoki siirtyy vuodenvaihteessa viettämään ansaittuja eläkepäiviä ja jatkaa hankekehitystä oman yrityksensä kautta luotsattuaan 19 vuoden ajan Hartelan toimintaa Lahdessa. Hänen tilalleen Lahden aluejohtajaksi on siirtynyt marraskuussa DI Tuomas Ruponen, joka on Hartelassa rooliinsa kahdeksan vuoden aikana kasvanut nuori osaaja.

Lahdessa asuva 28-vuotias Ruponen on opiskellut Espoon Otaniemessa diplomi-insinööriksi ja aloittanut Hartelassa jo opiskelijana työharjoittelun kautta vuonna 2012. Ensimmäisinä töinään hän on ollut lapion varressa Orimattilassa ja työskennellyt eri rooleissa työmailla niin Lahden Tornatorissa kuin uudella Vahva Jussin alueellakin.

Tartun innolla uusiin haasteisiin. Meillä on kiinnostavia hankkeita ja pääsemme jatkamaan meille ominaista aluekehitystyötä Vahva-Jussin alueella nyt kun Tornatorin alue alkaa olla osaltamme valmis. Olen hyvillä mielin myös siitä, että Hartelassa on välitön ja reilu työyhteisö, jossa toimitaan asiakaslähtöisesti sekä ammattiylpeydellä. Tällaisessa yhteisössä on hyvä työskennellä.”, kertoo Ruponen ajatuksistaan uuteen tehtävään liittyen.

Olli-Pekka Teerijoki on tuntenut Ruposen siitä asti, kun hän aloitti Hartelassa: ”Tuomas on osoittanut näiden vuosien aikana erinomaista suorituskykyä ja johtajalle sopivaa jämäkkyyttä. Voin jättää hyvillä mielin hänelle aluejohtajan roolin.

Hartela Etelä-Suomen toimitusjohtaja Matti Aho on tyytyväinen, kun aluejohtaja löytyi talon sisältä: ”Hartelalla on Lahdessa hyvä jalansija ja olemme haluttuja yhteistyökumppaneita. Olli-Pekalta siirtyy hyvä perinne Tuomakselle, joka saa kannustavan työyhteisön tuella jatkaa hyvää työtä projektikehityksessä Lahden alueella.

Aluejohtaja Tuomas Ruponen, 050 444 1109, Hartela Etelä-Suomi Oy, Lahti
Toimitusjohtaja Matti Aho, 050 380 9983, Hartela Etelä-Suomi Oy

Tuomas Ruponen on Hartelan Lahden toimipisteen uusi aluejohtaja.

Hartela on kotimainen perheyhtiö, joka työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Olemme rakentaneet koteja, toimitiloja ja alueita vuodesta 1942. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Turussa, Tampereella, Raumalla ja Oulussa. Lahden toimipisteessä työskentelee kokonaisuudessaan 33 henkilöä. Lahden toimipiste on perustettu vuonna 2001.