Heli Hassinen-Biberger Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi

Filosofian maisteri, MBA Heli Hassinen-Biberger on nimitetty Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään loppuvuoden 2019 aikana.

Heli Hassinen-Bibergerillä on laaja-alainen kokemus henkilöstöjohtamisen ja liiketoiminnan tehtävistä eri palvelualan yrityksissä. Hän työskentelee tällä hetkellä Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajana. Aiemmin hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa ISS Palveluissa ja Nissanilla.

Hassinen-Bibergerillä on vahvaa kokemusta ja näyttöä strategiaa tukevista henkilöstön sekä organisaation kehittämishankkeista. Hän on kehittänyt HR-toimintamalleja painopistealueina esimerkiksi johtaminen, esimiestyö ja osaamisen kehittäminen niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin organisaatioissa.

”Toivotan Heli Hassinen-Bibergerin lämpimästi tervetulleeksi Alkoon. Hänellä on monipuolinen kokemus palveluyritysten henkilöstön johtamisen ja kehittämisen osa-alueilta”, toimitusjohtaja Leena Laitinen kertoo.

”Olen saanut Alkon myymälöissä erinomaista ja asiantuntevaa palvelua. Asiakkaat arvostavatkin Alkon palvelun kaupan alan parhaaksi. Yhtiön innostunut ja asiantunteva henkilöstö on erinomainen lähtökohta kehittää yhdessä toimintaa vieläkin paremmaksi vastaamaan kuluttajien erilaisiin tarpeisiin. Lisäksi yhtiön vastuullinen rooli suomalaisessa yhteiskunnassa innostaa minua”, Hassinen-Biberger sanoo.

Yhteydenotot Alkon viestinnän kautta:
viestintäpäällikkö Varpu Göös, Alko Oy, puh. p. 050 3413 053, varpu.goos@alko.fi