SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Helpotusta joulukiireeseen: Prismoissa jouluviikon laajimmat aukiolot

Peräti 30 Prismaa ympäri Suomen on joulua edeltävinä päivinä auki vähintään puoleen yöhön. Lähes 20 myymälää on joulua edeltävällä viikolla auki 24/7. Myös S-marketeissa, Saleissa, Alepoissa ja ABC liikennemyymälöissä palvellaan aamusta iltaan.

Kokemukset joulunajan laajoista aukioloista innostivat monia osuuskauppoja tarjoamaan asiakkailleen tänä jouluna ennätyslaajat aukiolot.

– Asiakkaiden viesti edellisten joulujen aukioloista on harvinaisen selvä: laajoja aukioloja ja niiden joulukiireeseen tuomaa joustoa arvostetaan, kertoo kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu S-ryhmän vähittäiskaupasta.

Alla on listattu kaupungit, joissa Prismat ovat laajasti auki. Kaikkien S-ryhmän myymälöiden aukioloajat voi tarkastaa S-kanavalta.

Auki 24/7   Auki klo 24 asti
Espoo (kaikki Prismat) Imatra
Helsinki (kaikki Prismat) Joensuu
Hyvinkää  Lappeenranta
Jyväskylä (Seppälä) Lohja
Järvenpää Loimaa
Kerava Raisio (Mylly)
Kirkkonummi   Salo (Halikko)
Kuopio  Seinäjoki (Hyllykallio)
Oulu (Limingantulli, Linnanmaa)    Tampere (Lielahti)
Rovaniemi    Turku (kaikki Prismat)
Tampere (Kaleva)   Vihti (Nummela)
Vantaa (kaikki Prismat)

Jouluostoksiin on nyt aikaa – näinä aikoina on väljempää

Tänä vuonna joulun pyhien sijoittuminen arkipäiville tarjoaa monelle erityisen pitkät vapaat.

– Pitkät vapaat näkyvät varmasti myös joulumyynnissä, koska ne tarjoavat mahdollisuuden tehdä jouluostoksia vielä viikonloppuna juuri aaton alla, Ilkka Alarotu toteaa.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80634, ilkka.alarotu@sok.fi

Liite: Kaikkien Suomen Prismojen aukioloajat joulua edeltävällä viikolla sekä joulun pyhinä. Excel on vapaasti käytettävissä ja julkaistavissa.

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EETTiedote

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.