SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Helpotusta joulukiireeseen: Prismoissa jouluviikon laajimmat aukiolot

Peräti 30 Prismaa ympäri Suomen on joulua edeltävinä päivinä auki vähintään puoleen yöhön. Lähes 20 myymälää on joulua edeltävällä viikolla auki 24/7. Myös S-marketeissa, Saleissa, Alepoissa ja ABC liikennemyymälöissä palvellaan aamusta iltaan.

Kokemukset joulunajan laajoista aukioloista innostivat monia osuuskauppoja tarjoamaan asiakkailleen tänä jouluna ennätyslaajat aukiolot.

– Asiakkaiden viesti edellisten joulujen aukioloista on harvinaisen selvä: laajoja aukioloja ja niiden joulukiireeseen tuomaa joustoa arvostetaan, kertoo kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu S-ryhmän vähittäiskaupasta.

Alla on listattu kaupungit, joissa Prismat ovat laajasti auki. Kaikkien S-ryhmän myymälöiden aukioloajat voi tarkastaa S-kanavalta.

Auki 24/7   Auki klo 24 asti
Espoo (kaikki Prismat) Imatra
Helsinki (kaikki Prismat) Joensuu
Hyvinkää  Lappeenranta
Jyväskylä (Seppälä) Lohja
Järvenpää Loimaa
Kerava Raisio (Mylly)
Kirkkonummi   Salo (Halikko)
Kuopio  Seinäjoki (Hyllykallio)
Oulu (Limingantulli, Linnanmaa)    Tampere (Lielahti)
Rovaniemi    Turku (kaikki Prismat)
Tampere (Kaleva)   Vihti (Nummela)
Vantaa (kaikki Prismat)

Jouluostoksiin on nyt aikaa – näinä aikoina on väljempää

Tänä vuonna joulun pyhien sijoittuminen arkipäiville tarjoaa monelle erityisen pitkät vapaat.

– Pitkät vapaat näkyvät varmasti myös joulumyynnissä, koska ne tarjoavat mahdollisuuden tehdä jouluostoksia vielä viikonloppuna juuri aaton alla, Ilkka Alarotu toteaa.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80634, ilkka.alarotu@sok.fi

Liite: Kaikkien Suomen Prismojen aukioloajat joulua edeltävällä viikolla sekä joulun pyhinä. Excel on vapaasti käytettävissä ja julkaistavissa.

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kansainvälinen matkailualan tunnustus Radisson Blu Seaside Hotelille9.6.2019 09:00:00 EESTTiedote

Kansainvälinen World Travel Awards on jakanut vuoden 2019 matkailualan palkinnot. Radisson Blu Seaside Hotelin Seaside Suite palkittiin Suomen johtavana hotellisviittinä. Tunnustus on Seaside Hotelille jo kolmas – johtavan hotellisviitin tunnustuksen Seaside sai myös viime vuonna, ja aiemmin hotelli on palkittu myös Suomen parhaana hotellina. Palkinnot luovutettiin myöhään lauantai-iltana Madeiran saarella Portugalissa pidetyssä juhlagaalassa.