Helpotusta joulukiireeseen: Turun Osuuskauppa tarjoaa asiakkailleen laajat aukioloajat

Loppuvuoden juhlakausi on monelle vuoden stressaavinta aikaa. Turun Osuuskauppa helpottaa asiakkaidensa jouluhulinaa laajentamalla Prismojen aukioloaikoja jouluviikolla.

Kaikki osuuskaupan myymälät palvelevat asiakkaitaan laajoilla aukioloilla ennen joulua. Turun Osuuskaupan Prismat pitävät ovensa auki kello 24 asti 19.-23.12.2018.

– Asiakkaamme ovat toivoneet laajempia aukioloja. Ne vapauttavat ihmiset käymään kaupassa silloin, kun se heidän aikatauluunsa sopii, vinkkaa toimialajohtaja Mikko Rauhanen Turun Osuuskaupasta.

– Joustavat aukioloajat tarjoavat tänäkin jouluna työtä monelle kausityöläiselle. Koko osuuskaupan porukka onkin taas virittäytynyt joulutunnelmaan ja valmiina helpottamaan asiakkaiden joulua.

Jouluostoksia aattoon asti – tärpit väljempään kauppareissuun

Joulu tarjoaa tänä vuonna monelle erityisen pitkät vapaat.

– Jouluostoksille on nyt erityisen paljon aikaa vielä viikonloppuna juuri aaton alla. Odotamme, että kaupoissamme on kova vilske päällä koko jouluviikon ja erityisesti aattoa edeltävänä viikonloppuna, Rauhanen uskoo.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Kaikkien osuuskaupan myymälöiden aukioloajat voi tarkistaa S-kanavalta.

Lisätiedot medialle:

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 156 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 201918.12.2018 12:59Tiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2018 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2019: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvoston puheenjohtaja vaihtuu Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 21.11.2018 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2019. Uusina hallintoneuvostoon valittiin Janina Andersson Turusta, Sari Majuri Turusta sekä Petri Uggeldahl Turusta. MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtaja Janina Andersson on toiminut Turun Osuuskaupan edustajistossa vuodesta 2009 alkaen. Palvelualojen ammattiliiton PAM ry:n Turun aluetoimiston toimitsija Sari Majuri on toiminut h