Helpotusta joulukiireeseen: Turun Osuuskauppa tarjoaa asiakkailleen laajat aukioloajat

Loppuvuoden juhlakausi on monelle vuoden stressaavinta aikaa. Turun Osuuskauppa helpottaa asiakkaidensa jouluhulinaa laajentamalla Prismojen aukioloaikoja jouluviikolla.

Kaikki osuuskaupan myymälät palvelevat asiakkaitaan laajoilla aukioloilla ennen joulua. Turun Osuuskaupan Prismat pitävät ovensa auki kello 24 asti 19.-23.12.2018.

– Asiakkaamme ovat toivoneet laajempia aukioloja. Ne vapauttavat ihmiset käymään kaupassa silloin, kun se heidän aikatauluunsa sopii, vinkkaa toimialajohtaja Mikko Rauhanen Turun Osuuskaupasta.

– Joustavat aukioloajat tarjoavat tänäkin jouluna työtä monelle kausityöläiselle. Koko osuuskaupan porukka onkin taas virittäytynyt joulutunnelmaan ja valmiina helpottamaan asiakkaiden joulua.

Jouluostoksia aattoon asti – tärpit väljempään kauppareissuun

Joulu tarjoaa tänä vuonna monelle erityisen pitkät vapaat.

– Jouluostoksille on nyt erityisen paljon aikaa vielä viikonloppuna juuri aaton alla. Odotamme, että kaupoissamme on kova vilske päällä koko jouluviikon ja erityisesti aattoa edeltävänä viikonloppuna, Rauhanen uskoo.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Kaikkien osuuskaupan myymälöiden aukioloajat voi tarkistaa S-kanavalta.

Lisätiedot medialle:

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 156 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Turun Osuuskaupan vuosi 2018: Mittavilla investoinneilla parannetaan alueen palveluja ja elinvoimaisuutta28.2.2019 06:04:57 EETTiedote

* TOK investoi toimialueellensa 51,2 miljoonalla eurolla * Liikevaihto kasvoi 3,1 prosenttia ja oli 595,4 M€ * TOK:n tulos ilman kertaluonteisia eriä oli 11,3 M€ * Asiakasomistajille maksettiin Bonusta 18,9 miljoonaa euroa * Asiakasomistajien määrä kasvoi 7 622 uudella omistajalla * TOK työllisti vuoden 2018 lopussa 2 235 henkilöä - Vuosi 2018 oli Turun Osuuskaupalle ennätyksellisten investointien vuosi. Käynnissä olevasta, reilusti yli 100 miljoonan euron investointiohjelmastamme kohdistui viime vuodelle yhteensä 51,2 miljoonaa euroa. Merkittävät investoinnit kaikilla toimialoilla parantavat asiakkaidemme palveluja ja kehittävät Varsinais-Suomen elinvoimaisuutta ja houkuttelevuutta. Investointitahdista huolimatta tulos oli hyvällä tasolla, toteaa Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Heikkinen. Turun Osuuskaupan tulos oli 11,3 miljoonaa euroa (ed.v. 15,1 M€). Vakavaraisuus on edelleen hyvällä tasolla omavaraisuusasteen ollessa 47 prosenttia (ed.v. 50,3 %). Liikevaihto Turun Osuuskau

Nimityksiä Turun Osuuskaupassa28.1.2019 11:05:31 EETTiedote

Terhi Lautkankare on nimitetty Sokos-johtajaksi Sokos Wiklundille ja Sokos Myllyyn 1.2.2019 alkaen. Terhillä on pitkä ja laaja-alainen kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä Turun Osuuskaupassa. Viimeisimmäksi hän on toiminut Prisma Myllyn ja Prisma Loimaan johtajana. Esa Ruotsalainen on nimitetty Prisma-johtajaksi Prisma Länsikeskukseen ja Prisma Loimaalle 1.2.2019 alkaen. Esalla on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä sekä Suomesta että Baltiasta. Viimeisimmäksi hän on toiminut tavaratalojohtajana Sokos Wiklundilla. Ville Ämmälä on nimitetty Prisma Myllyyn Prisma-johtajaksi 1.2.2019 alkaen ja hän jatkaa myös Prisma Itäharjun johtajana. Villellä on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä ja hän on toiminut useamman vuoden Prisma-johtajana Turun Osuuskaupan Prismoissa. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007 Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062