Helsingin Hilapellontielle valmistuu uusia Lumo-asuntoja

Vuoden 2018 vaihteessa valmistuva Hilapellontie 2d on persoonallinen 21 asunnon kerrostalo. Valmistuvat Lumo-vuokra-asunnot ovat hyvän kokoisia yksiöitä ja kolmioita Konalan palvelujen äärellä.

Hilapellontie 2d on alueen arkkitehtuuriin hienosti istuva pienehkö kerrostalo. Asunnot ovat raikkaan vaaleasävyisiä ja pintamateriaaleiltaan helppohoitoisia. Astianpesukone ja muut kodinkoneet helpottavat arjen askareissa. Persoonalliset pohjaratkaisut ja lasitetut parvekkeet ovat mukava lisä asumisviihtyvyyteen.

• Uudet vuokrakodit ovat napakoita yksiöitä ja väljiä kolmioita. Uuden kodin vuokraus käy helposti Lumo-verkkokaupasta, sanoo yksikönjohtaja Pia Jaakola Lumo-kotikeskuksesta.

Talossa on asukkaiden yhteiskäyttöön tarkoitetut saunatilat, kerhotila ja maksuton pesutupa. Taloyhtiössä on 13 vuokrattavaa autopaikkaa.

Hilapellontie 2d on savuton talo kuten kaikki uudiskohteemme. Savuttomassa talossa on tupakointi kielletty asunnossa, parvekkeella ja talon yhteisissä tiloissa.

Lumo-asukkaan etuja ovat muun muassa vuokraan sisältyvä laajakaista ja lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi asiakkaille on tarjolla monipuolisesti asiakasetuja ja tapahtumia.

Vuokraa asunto https://verkkokauppa.lumo.fi/vuokra-asunnot/Hilapellontie%202d

Yksikönjohtaja Pia Jaakola, Kojamo Oyj , puh. 020 508 3705, [etunimi.sukunimi](at)kojamo.fi