Restel OyRestel OyRestel OyRestel Oy

Helsingin Kamppiin avataan kesällä uusi ravintolakokonaisuus

Kamppi Helsinki -kauppakeskukseen avataan kesäkuussa kolmen ravintolan kokonaisuus, joka muodostuu Taco Bell, Ísey Skyr Bar ja Rax Pizzabuffet -konsepteista. Ravintolat tarjoavat laajan valikoiman maistuvia tuotteita jokaiseen hetkeen ja makuun aamusta iltaan. Uudet ravintolat sijaitsevat kauppakeskuksen E-tasolla Narikkatorin puolella.
Taco Bell, Rax Pizzabuffet ja Ísey Skyr Bar avataan kesäkuussa Helsingin Kamppiin.

”Keskeinen sijainti vilkkaassa kauppakeskuksessa tarjoaa loistavat edellytykset uusille ravintoloillemme. Haluamme tarjota valikoiman, joka sopii joustavasti moneen makuun, tilanteeseen ja jopa vuorokaudenaikaan. Kolmen erityyppisen ravintolakonseptin keskittymä samassa tilassa antaa asiakasryhmille entistä enemmän valinnanvapautta ja on meille ensimmäinen laatuaan”, taustoittaa Restelillä ravintolaketjujen ketjujohtajana toimiva Sarita Lehtinen.

Kampin uusi Taco Bell on Helsingin keskusta-alueella jo kolmas Taco Bell -ravintola, mikä tarjoaa asiakkaille helpon saavutettavuuden suunnasta riippumatta. Taco Bellin uudessa ravintolatilassa on 82 asiakaspaikkaa ja yhteiskäytössä oleva 40-paikkainen terassi Narikkatorin puolella. Ravintolan sisustus tulee myötäilemään uutta, raikkaampaa sisätilojen ilmettä, joka korostaa entisestään kalifornialaista tunnelmaa. Myös asiakkaat pääsevät muokkaamaan tunnelmaa jukeboxilla, jonka laajasta valikoimasta voi lisätä soittolistaan omat suosikkinsa. Taco Bell valmistaa taconsa ja muut maailmanlaajuisesti tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti.

Rax Pizzabuffetissa asiakkaat voivat nauttia buffet-pöydän laajasta valikoimasta tai tilata tilauksesta valmistettavia Rax KotiBox -noutomenun pizzoja, pizzataskuja ja muita annoksia mukaan otettavaksi. Kampin uuteen Raxiin tulee 86 asiakaspaikkaa, minkä lisäksi ruuat voi nauttia kesällä myös yhteisterassilla. Ravintola-avaus Kampissa tuo Raxin entistä keskeisemmälle paikalle ja liikenteen solmukohtaan. Kyseessä on neljäs Rax Helsingissä, muut Helsingin ravintolat sijaitsevat Aleksanterinkadulla, REDIssä ja Itiksessä.

Ryhmittymän kolmannelle ja uusimmalle konseptille, Ísey Skyr Barille, kyseessä on toinen ravintola Helsingin keskustassa. Ísey Skyr Bar on islantilainen konsepti, jonka tuotteet pohjautuvat perinteisellä valmistustavalla tehtyyn proteiinipitoiseen, rasvattomaan ja sokerittomaan Ísey Skyr -rahkaan. Ísey Skyr Barin bowleissa, boozteissa ja mehuissa on käytetty rahkan lisäksi vain luonnon omia makuja hedelmistä, marjoista ja vihanneksista. Herkullisen maun lisäksi tuotteet ovat kevyitä ja terveellisiä, ja ne sopivat niin lounaaksi kuin välipalaksikin, aamupalaa unohtamatta.

Sekä Taco Bell, Ísey Skyr Bar että Rax kuuluvat Woltin ja Foodoran kuljetuspalveluiden piiriin. Siten tacot, bowlit ja pizzat on helppo tilata kuljetuksella esimerkiksi kotiin tai työpaikalle. Jokaisen ravintolan paikan päällä nautittavat ja mukaan otettavat tilaukset voi myös tehdä ennakkoon Restis-sovelluksella. Taco Bellissä on lisäksi käytössä itsepalvelukassat.

Ravintoloiden rekrytointi aloitetaan pian ja ravintoloihin rekrytoidaan noin 15-20 uutta työntekijää.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun asiakkaille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

Rax Pizzabuffet palvelee buffetilla ja KotiBox-noutomenulla. Monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Buffetissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. KotiBox-menu mahdollistaa ruuan tilaamisen myös mukaan otettavaksi tai kotiinkuljetuksella Woltin ja Foodoran kautta. Kaikki KotiBox-annokset valmistetaan keittiössä asiakkaan tilauksesta. Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 29 ravintolaa ympäri Suomen.

Ísey Skyr Bar on islantilainen ketju, jossa tarjoillaan herkullisia ja terveellisiä boozteja (smoothieta), bowleja (rahkakulhoja), mehuja ja mehushotteja. Ísey Skyr Barin tuotteet pohjautuvat aitoon islantilaiseen skyr-rahkaan, jota tuotetaan ainoana maailmassa alkuperäisen islantilaisen perinnereseptin mukaan. Ísey Skyr sopii kiireiseenkin päivään, sillä tuotteita on helppo ottaa mukaan ja nauttia matkalla kohti seuraavaa seikkailua.