Helsingin Kamppiin valmistuu 41 uusittua Lumo-asuntoa

Helsingin keskustassa sijaitseva Lönnrotinkatu 30:n entinen toimistotalo uusittiin asuinkäyttöön. Täydellisessä remontissa kiinteistöön saneerattiin 41 korkeatasoista Lumo-vuokrakotia. Uudet asunnot valmistuvat 1.2.2018.

Keskustakiinteistön sisäpihalla olevaan entiseen toimistotaloon tulee 41 uutta uniikkia Lumo-vuokrakotia. Lönnrotinkatu 30 muodostuu kahdesta kiinteistöstä. Kadun puolella sijaitseva vanhempi talo on valmistunut vuonna 1938 ja siinä sijaitsevat 73 asuntoa peruskorjattiin jo vuonna 2004.

Talojen väliin jää suojaisa sisäpiha, joka kunnostetaan remontin yhteydessä. Pihalle tulee oleskelu- ja leikkialue sekä istutuksia. Asukkaiden yhteiskäyttöön tulee saunaosasto, uuden ajan kerhohuone Lumo-lounge, maksuton pesutupa sekä kuivaushuone. Molempien talojen asukkaat voivat käyttää uusia yhteistiloja.

Nyt uudistetun talon asunnoissa on tasokkaat ja ajattomat Domus-keittiöt ja raikkaat pintamateriaalit. Kodinkoneina on muun muassa kiertoilma-kalusteuuni, keraaminen liesitaso, astianpesukone ja jääkaappi-pakastin. Tilavassa laatoitetuissa kylpyhuoneissa on IDO:n kalusteet sekä miellyttävä lattialämmitys.

Uusittu talo on savuton kuten kaikki uudiskohteemme. Savuttoman talon asunnoissa, parvekkeilla ja yhteisissä tiloissa on tupakointi kielletty.

Lumo-asukkaan etuja ovat muun muassa vuokraan sisältyvä laajakaista ja lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi tarjolla on monipuolisesti asiakasetuja ja tapahtumia.

Lue lisää ja vuokraa asunto https://verkkokauppa.lumo.fi/kohde/10789

Yksikönjohtaja Pia Jaakola, Kojamo Oyj, puh. 020 508 3705, [etunimi.sukunimi](at)kojamo.fi

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo ja VVO ovat osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi