Helsingin Kruununhaan Alko uudistuu, myymälä kiinni remontin vuoksi 19.–28.8.

Kruununhaan Alko on kiinni remontin vuoksi 19.–28.8 ja se avataan jälleen torstaina 29.8.

Kruununhaan Alko remontoidaan uuteen raikkaaseen myymäläilmeeseen ja myymälään tehdään toiminnallisia parannuksia. Remontin vuoksi myymälä on kiinni 19.–28.8. ja myymälä avataan jälleen torstaina 29.8. klo 10.

Kruununhaan Alkon ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkot esimerkiksi Hakaniemen Ympyrätalossa (Siltasaarenkatu 18-20) ja keskustan Stockmannilla (Aleksanterinkatu 52 b).

”Olemme alkuvuodesta remontoineet valtakunnallisesti 28 myymälää. Uusituissa myymälöissä, joita on läpi Suomen kaikkiaan nyt 100, on asiakkaiden entistä helpompi asioida ja henkilöstöllä on hyvät puitteet työskennellä ja palvella asiakkaita”, kertoo pääkaupunkiseudun aluepäällikkö Tatu Vanninen.

Remontin jälkeen valikoimassa noin 50 uutta tuotetta

Kruununhaan Alkon tuotevalikoima koostuu remontin jälkeen noin 800 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 80, väkeviä noin 150 ja viinejä noin 550. Alkoholittomia tuotteita on tarjolla noin 20. Remontin yhteydessä valikoimaa uudistetaan noin 50 tuotteella.

Jokainen myymälä toimii myös verkkokaupan noutopisteenä ja asiakkaalla on tilattavissa koko verkkokaupan valikoima, jossa on tällä hetkellä noin 9 000 tuotetta. Tilauksen voi noutaa myymälästä tai verkkokaupan noutopisteestä. Lisäksi asiakkailla on käytössään mobiilisovellus, jonka avulla asiakas voi vaivatta tutkailla koko tuotevalikoimaa, etsiä lähimmän myymälän, tehdä muistiinpanoja ja omia listoja tuotteista sekä tilata tuotteita.

”Keveys ja raikkaus näkyy trendinä myös meillä Kruununhaan myymälässä. Samoin
alkoholittomat tuotteet nostavat suosiotaan. Lisäksi vastuullisuus on entistä merkittävämpi ostokriteeri ja tämä näkyykin vahvasti Alkon tuotevalikoimassa. Alkon asiantuntevien myyjien erinomaista tuotetuntemusta kannattaa hyödyntää - rohkeasti nykäistä hihasta ja kysyä lisää”, myymäläryhmän palvelupäällikkö Ari Seinä kertoo.

Pääkaupunkiseudun aluepäällikkö Tatu Vanninen, puh 020 711 6101

Alko mukana perherauhanturvajoukoissa. Lahjoittaa ruokakasseja Jokaiselle lapselle lounas -kampanjaan.24.4.2020 13:00:00 EESTTiedote

Koko kansaa herättävänä tekona A-klinikkasäätiön Lasinen Lapsuus ja Helsingin lähisuhdeväkivallan ehkäisytyöryhmä julistivat Suomeen perherauhan huhtikuun alussa. Julistuksella herätetään kiinnittämään huomiota turvalliseen kodin arkeen ja muistutetaan, että apua on saatavilla, jos perherauha särkyy. Alko on mahdollistanut kampanjan toteutusta osana vastuullisuustyötään. Alko mukana perherauhanturvajoukoissa Koronatilanteessa erityisen haavoittuvassa asemassa ovat lapset, joiden vanhemmilla ei ole voimia kannatella arkea poikkeusoloissa. Säännöllisen aterian puuttuminen aiheuttaa erityisiä vaikeuksia perheissä, joissa arkea kuormittavat myös muut kuin koronaviruksen aiheuttamat poikkeustoimet, kuten arkielämän hallinta, taloudelliset haasteet, päihteiden käyttö tai terveysongelmat. Alko on mukana Perherauhan julistuksen perherauhanturvajoukoissa ja osana tätä työtä tukee Jokaiselle lapselle lounas -kampanjaa, joka auttaa vähävaraisia lapsiperheitä ruokakasseilla. Ruokakassit sisältävät