Helsingin Kruununhaan Alko uudistuu, myymälä kiinni remontin vuoksi 19.–28.8.

Kruununhaan Alko on kiinni remontin vuoksi 19.–28.8 ja se avataan jälleen torstaina 29.8.

Kruununhaan Alko remontoidaan uuteen raikkaaseen myymäläilmeeseen ja myymälään tehdään toiminnallisia parannuksia. Remontin vuoksi myymälä on kiinni 19.–28.8. ja myymälä avataan jälleen torstaina 29.8. klo 10.

Kruununhaan Alkon ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkot esimerkiksi Hakaniemen Ympyrätalossa (Siltasaarenkatu 18-20) ja keskustan Stockmannilla (Aleksanterinkatu 52 b).

”Olemme alkuvuodesta remontoineet valtakunnallisesti 28 myymälää. Uusituissa myymälöissä, joita on läpi Suomen kaikkiaan nyt 100, on asiakkaiden entistä helpompi asioida ja henkilöstöllä on hyvät puitteet työskennellä ja palvella asiakkaita”, kertoo pääkaupunkiseudun aluepäällikkö Tatu Vanninen.

Remontin jälkeen valikoimassa noin 50 uutta tuotetta

Kruununhaan Alkon tuotevalikoima koostuu remontin jälkeen noin 800 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 80, väkeviä noin 150 ja viinejä noin 550. Alkoholittomia tuotteita on tarjolla noin 20. Remontin yhteydessä valikoimaa uudistetaan noin 50 tuotteella.

Jokainen myymälä toimii myös verkkokaupan noutopisteenä ja asiakkaalla on tilattavissa koko verkkokaupan valikoima, jossa on tällä hetkellä noin 9 000 tuotetta. Tilauksen voi noutaa myymälästä tai verkkokaupan noutopisteestä. Lisäksi asiakkailla on käytössään mobiilisovellus, jonka avulla asiakas voi vaivatta tutkailla koko tuotevalikoimaa, etsiä lähimmän myymälän, tehdä muistiinpanoja ja omia listoja tuotteista sekä tilata tuotteita.

”Keveys ja raikkaus näkyy trendinä myös meillä Kruununhaan myymälässä. Samoin
alkoholittomat tuotteet nostavat suosiotaan. Lisäksi vastuullisuus on entistä merkittävämpi ostokriteeri ja tämä näkyykin vahvasti Alkon tuotevalikoimassa. Alkon asiantuntevien myyjien erinomaista tuotetuntemusta kannattaa hyödyntää - rohkeasti nykäistä hihasta ja kysyä lisää”, myymäläryhmän palvelupäällikkö Ari Seinä kertoo.

Pääkaupunkiseudun aluepäällikkö Tatu Vanninen, puh 020 711 6101