Helsingin Puotilassa kolme putkirikkoa samanaikaisesti

18.7.2017 17:43 | HSY

Puotilassa Klaavuntiellä, Kuutsalontiellä ja Puotilantiellä on tapahtunut kolme runkovesiputkivuotoa tiistaina 18.7.2017. Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY selvittää tilannetta parhaillaan.

Päivitämme lisätietoa tilanteesta mahdollisimman pian verkkosivuillemme www.hsy.fi.

Lisätietoja: vastaava putkimestari Markku Ala-Kihniä puh 050 466 9120

HSY:n uusi hallitus ja tarkastuslautakunta on valittu22.8.2017 08:30Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalveluiden yhtymäkokous valitsi kokouksessaan 21.8.2017 HSY:n uuden hallituksen ja tarkastuslautakunnan nelivuotiskaudeksi 2017-21. Toimielinten kokoonpano määräytyy HSY:n perussopimuksen mukaisesti jäsenkuntien asukaslukujen ja kunnallisvaalien tuloksen perusteella. Kokoonpanossa on otettu huomioon myös sukupuolten välinen tasa-arvo. Hallituksen puheenjohtajaksi helsinkiläinen Mia Nygård (kok.) Hallitus vastaa kuntalain mukaisesti HSY:n hallinnosta ja taloudenhoidosta sekä yhtymäkokouksen päätösten valmistelusta, täytäntöönpanosta ja laillisuuden valvonnasta. Hallitus valvoo HSY:n etua, edustaa kuntayhtymää ja käyttää sen puhevaltaa. Se myös edustaa HSY:tä työnantajana ja vastaa henkilöstöpolitiikasta. Lisäksi hallitus vastaa HSY-konsernin omistajaohjauksesta. Hallitus koostuu 14 varsinaisesta jäsenestä, jokaisella jäsenellä on henkilökohtainen varajäsen. Jäsenistä seitsemän on Helsingistä, kolme Espoosta, kolme Vantaalta ja yksi Kauniaisista. Hallituksen jä