Helsingin suurin S-market aukeaa kauppakeskus Rediin

HOK-Elanto avaa ensi torstaina 1. syyskuuta kauppakeskus Rediin Helsingin suurimman S-marketin. 2600-neliöisen myymälän runsaat hyllymetrit mahdollistavat sen, että hartaasti toivotun kaupan hyllyiltä ja Ruokatorilta löytyy asiakkaiden toivomia tuotteita. Paikan päällä valmistettavat ravintolatason annokset tuovat Kalasatamaan myös uuden, näppärän lounasvaihtoehdon.

Kalasataman asukkaiden kestotoive toteutuu torstaina, kun S-ryhmän suurin alueosuuskauppa HOK-Elanto avaa uuden S-marketin kauppakeskus Rediin. S-market on ahkerasti toivottu lisä vauhdilla kehittyvän Kalasataman palveluihin, sillä se tuo alueelle mahdollisuuden hyödyntää S-ryhmän asiakasomistajaetuja isompien päivittäistavaraostosten yhteydessä.

– Vastaamme nyt toiveisiin Helsingin suurimmalla S-marketilla, jossa piisaa laadukkaita tuotteita jokaisen kotikokin keittiöön. Lisäksi valmistamme myymälässä ravintolatason annoksia ja Ruokatorilta voi ostaa laadukasta lihaa ja kalaa, valmiiksi prepattuja lisukkeita ja HOK-Elannon oman Herkkukeittiön tuotteita, hehkuttaa S-market Redin marketpäällikkö Janne Lahti

S-market Redi on pinta-alaltaan Helsingin suurin S-market: kauppakeskuksen K1-kerroksessa sijaitsevasta yli 3 500 m2 kokoisesta liiketilasta myymäläpinta-alaa on 2 600 m2.

Grocerant-ilmiö jatkuu Kalasatamassa

Ruokakaupan ja laadukkaan ravintolaruoan yhdistelmä grocerant on rantautunut viime vuosina vahvasti Suomeen, ja trendi jatkuu myös Redin S-marketissa, jossa myymälän henkilökunta valmistaa paikan päällä napolilaisia pizzoja ja maistuvia kotimaisia kanansiipiä. Myös tuoreet patongit, bagelit ja smoothiet tehdään alusta asti itse. Ruoka-annoksen voi ostaa näppärästi mukaan tai jäädä halutessaan ruokailemaan myymälän ruokailualueen pöydissä.

Myymälöihin sijoitettuja ravintoloita HOK-Elannolla on entuudestaan esimerkiksi Helsingin Prisma Kaaressa, Klaukkalan S-marketissa ja Food Market Herkuissa Helsingin keskustassa sekä Espoon Tapiolassa.

Asiakkaiden tuotetoiveet pyritty toteuttamaan

S-market Redin 35-henkistä tiimiä luotsaavan Lahden mukaan S-marketien omaan, asiakkaiden tuotetoiveita keräävään sinuntoive.fi-palveluun on tullut kesän aikana kolmisensataa uuden myymälän valikoimaan liittyvää toivetta.

– Esimerkiksi Ruokatoriin on toivottu laadukasta lihaa ja kalaa, ja niitä sinne on myös luvassa. Myös erilaiset pientuottajien tuotteet, kuten leivät ja panimojuomat, sekä erikoisruokavalioihin sopivat tuotteet, kuten vegaaniset ja gluteenittomat tuotteet, ovat asiakkaidemme toiveissa. Koska kyseessä on Helsingin suurin S-market, hyllytilaa on runsaasti ja meillä on hyvät mahdollisuudet toteuttaa asiakkaidemme tuotetoiveita, aiemmin muun muassa S-market Arabian marketpäällikkönä toiminut Lahti kertoo.

Vuonna 2018 avatun Kauppakeskus Redin K1-kerroksessa sijaitseva S-market on helppokulkuinen myymälä, jossa tuotteet ovat helposti löydettävissä. Kaupan hedelmä- ja vihannesosasto sekä panimojuomaosasto ovat erittäin suuria niin kokoluokaltaan kuin valikoimaltaan. Kylmäosastojen energiatehokkuutta lisäävät ovelliset kylmälaitteet. Hävikkiä minimoidaan muun muassa tuoretuotteiden ilta-alennuksella, kahden euron hyvikkilaatikoilla ja lahjoittamalla hävikkituotteita hyväntekeväisyyteen.

S-market Redi avaa ovensa 1.9.2022 klo 10.

S-market Redi

• Myymälä avataan torstaina 1.9.2022 klo 10.
  • Osoite: Hermannin rantatie 5, 00580 Helsinki
  • Avoinna ma-la klo 7-22, sunnuntaisin klo 9-22.
  • Myymälän pinta-ala on 2600 m2 ja siellä työskentelee 35 hokelantolaista.
  • S-market Redissä on kattavan tuotevalikoiman lisäksi monipuolinen Ruokatori, Fazerin jauholeipomo ja Sushi Daily -kioski.
  • S-market Redissä valmistetaan paikan päällä Papá Giovannin napolilaisia pizzoja ja Siipiyhtiön kotimaisia kanansiipiä, herkullisia patonkeja, bageleitä sekä raikkaita smoothieita.
  • Asiakkaat voivat lähettää omia tuotetoiveita osoitteessa sinuntoive.fi.

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

Puurakenteinen Alepa Backas palvelee kartanomiljöössä – poikkeuksellinen kauppa lämmittää itse itsensä30.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Historiaa huokuvan Backaksen kartanon pihapiiriin Vantaalle 1. joulukuuta avattava Alepa Backas on HOK-Elannon ensimmäinen myymälä, jossa kaukolämpö on korvattu poikkeuksellisella ratkaisulla: kaupan kylmäkoneista syntyvä lauhdelämpö voidaan varastoida maan alle ja käyttää sieltä rakennuksen ja sen käyttöveden lämmitykseen. Jatkossa vastaavia energiaratkaisuja tullaan näkemään Alepa-myymälöissä enemmänkin.

Ravintola Salve uudistui. Merimieshenkisessä kortteliravintolassa viihdytään porukalla ja usein.7.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Merimiesten kantapaikkana Helsingin Hietalahdenrannassa 125 vuotta sitten avautunut ravintola Salve raikasti sisustustaan ja ruokalistaansa. Uskollisen kanta-asiakaskunnan omaava ravintola keräsi myös asiakkaiden toiveita uudistuksen alla. Isot pyöreät pöydät, käsinojalliset tuolit, merimiesravintolan sielu sekä ruokalistalta silakat, lihapullat, lohikeitto ja wieninleike haluttiin säilyttää. Uudistettu ravintola on nyt auki.

Prisma Hyvinkään uudistus valmistui: Ruokatorille tarjolle ravintolatason annoksia ja myymälän energiankulutus puolittui1.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Prisma Hyvinkään laaja uudistushanke on valmistunut lokakuun lopussa. Hyvinkääläisten toiveisiin on vastattu muun muassa Kerää & Skannaa -palvelulla sekä tuomalla Ruokatorin valikoimaan sushia, kanansiipiä ja paikan päällä savustettua kalaa. Usean miljoonan investoinnissa myymälämiljöö päivittyi modernimmaksi ja myymälässä tehtiin merkittäviä energiansäästötoimia.