Helsingissä kaikki esityksensä loppuunmyynyt M For Madonna saapuu marraskuussa kolmeksi illaksi Logomoon!

Turun tyylikkäin pikkujoulushow on täällä! M For Madonna -esitykset ovat saavuttaneet Helsingissä suuren suosion ja kaikki esitykset ovat olleet loppuunmyytyjä. Nyt esitys saadaan kolmeksi illaksi Turun Logomon Teatro-saliin vierailulle 26.-28.11.2020.
M For Madonna -esitykset nähdään Logomon Teatro-salissa to 26.11.-la 28.11.2020.

Nylon Beat -solisti Jonna Geagea esittää läpileikkauksen pop-ikoni Madonnan ikivihreästä tuotannosta tyylillä ja taidokkuudella. Taustabändistä löytyy Suomen eturivin muusikkoja mm. Vain Elämää -bändistä. Show’ssa on mukana myös tanssijoita. Esityksen kruunaa show & dinner -paketti, johon sisältyy korkealaatuinen pikkujoulumenu. Kaikki Helsingin aiemmat esitykset ovat olleet loppuunmyytyjä.

Ilta alkaa Teatron hulppeisiin tiloihin katetulla illallisella, jossa alkuun nautitaan alku- ja pääruoka. Tämän jälkeen siirrytään viereiseen Teatro-saliin, jossa nousevassa istumakatsomossa turvavälien kera on luvassa M For Madonnan show’n ensimmäinen puoliaika. Väliajalla omilla pöytäpaikoilla tarjoillaan jälkiruoka. Jälkiruoan jälkeen siirrytään vielä show’n loppukliimaksin äärelle toisen puoliajan ajaksi. Pöytäpaikat ovat seuruiden käytössä myöhään yöhön esityksen jälkeenkin.

Tervetuloa nauttimaan – osta liput vielä kun ehdit!

Tapahtuman tiedot:

M FOR MADONNA

To 26.11., Pe 27.11., La 28.11.

Teatro-Sali, Logomo

Show & Dinner ovet klo 18.00

Show & Dinner -liput 115,00e sis:

* korkealuokkaisen pikkujoulumenu’n ennen esitystä ja jälkiruoan väliajalla

* oma pöytäpaikka käytössä ennen ja jälkeen esityksen

* hyvän istumapaikan Teatro-salin katsomosta, asiakkaat ohjataan istumaan seurueittain turvavälit huomioiden

* narikan & palvelumaksun

Haastattelupyynnöt ja lisätiedot:

Pietu Sepponen / Sunborn Live
pietu.sepponen@sunbornlive.fi

Sunborn Live tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Turussa ja pääkaupunkiseudulla. Keikkapaikkoina toimivat muun muassa Turun Logomo ja Helsingin Kulttuuritalo.