Hemsö osti hoivakiinteistön Kangasalta

Ruotsalainen yhteiskuntakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö Hemsö osti rakenteilla olevan hoivakiinteistön Kangasalta Tampereen seutukunnasta. Syksyllä 2016 valmistuva hoivakiinteistö on vuokrattu Attendolle 15 vuoden vuokrasopimuksella.

Kaksikerroksisen hoivakiinteistön vuokrattava pinta-ala on yli 2 000 neliömetriä, ja se koostuu 53 asuinhuoneesta. Kiinteistön hallinta siirtyi Hemsölle kaupan allekirjoituksen yhteydessä. Myyjänä on paikallinen kehittäjä, joka vastaa kohteen rakentamisesta sen valmistumiseen saakka.

- Kaupan myötä vahvistamme yhteistyötämme Attendon kanssa, ja samalla luomme suhdetta myös paikalliseen toteuttajaan, sanoo Hemsön maajohtaja Jarkko Leinonen.
Hoivakiinteistö on Hemsön 18. kohde Suomessa. Kaupan myötä Hemsön Suomen kiinteistömassan arvo kohoaa noin 200 miljoonaan euroon.

Lisätietoa: Jarkko Leinonen, maajohtaja, jarkko.leinonen@hemso.se, p. 040 015 0841