Hepokullan ABC-rakennus kunnostetaan koulukäyttöön – Assemblinille IV-urakka

Turun Hepokullan koulun yhteydessä sijaitseva ABC-rakennus saneerataan täysin uuteen käyttöön. Assemblinin Turun-yksikkö on mukana projektissa toteuttamalla kohteen IV-urakan.

Turun Hepokullan koulun yhteydessä sijaitseva ABC-rakennus saneerataan täysin uuteen käyttöön (kuvituskuva ©Assemblin)

Turussa Varkkavuorenkadulla sijaitsee Hepokullan koulurakennus, jonka tontilla sijaitsee tyhjillään oleva ABC-rakennus. Rakennus korjataan pääkoulun käyttöön, koska koululla on lisätiloille suuri tarve. ABC-rakennukseen tullaan sijoittamaan pienluokkia, neljä perusopetusryhmää sekä tiloissa tullaan pyörittämään esiopetusta ja iltapäiväkerhotoimintaa. Rakennus saneerataan täysin ja kaikki vanha tekniikka puretaan ja uusitaan. Laajuudeltaan rakennus on noin 800 neliömetriä.

Assemblin on mukana Hepokullan koulun ABC-rakennuksen korjauksessa IV-urakalla.

- Olemme olleet projektissa mukana huhtikuun lopusta alkaen. Tilat on suunniteltu uusiksi ja tällä hetkellä IV-asennukset ovat täysillä käynnissä, kertoo Assemblin Turun aluejohtaja Ari Oksanen.

Projekti valmistuu kokonaisuudessa elokuussa 2018

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?