Hesburger huippupaikalle Helsinkiin

Hesburger avaa tänään perjantaina uuden kaksikerroksisen ravintolan Mannerheimintien ja Lönnrotinkadun kulmaan. Sadalle ensimmäiselle asiakkaalle jaetaan ilmainen Juustohampurilainen.

Mannerheimintien Hesburger jakaa perjantaina ilmaisia Juustohampurilaisia.

- Olemme jo pitkään etsineet huippupaikkaa kivijalkaravintolalle Helsingin keskustasta. Olemme todella innoissamme siitä, että sellainen löydettiin ja pääsimme avaamaan uuden ravintolan, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti sanoo.

- Tämä on iso investointi meille, 1,5 miljoonaa euroa. Odotamme, että asiakkaat löytävät ravintolan, koska sijainti on niin keskeinen Lönnrotinkadun ja Mannerheimintien kulmassa, Vuoti jatkaa.

Juustohampurilaisia jaossa

Ravintolassa on 250 asiakaspaikkaa sekä ilmainen leikkipaikka lapsille. Ravintola on auki maanantaista torstaihin kello 9-24. Viikonloppuisin perjantaista lauantaihin ravintola on auki ympäri vuorokauden ja sulkee ovensa vasta sunnuntaina kello 24.00. Uusi Hesburger-ravintola työllistää kymmeniä ihmisiä ja lisää työntekijöitä haetaan edelleen.

Ravintola avaa ovensa tänään kello yhdeksältä aamulla ja sadalle ensimmäiselle asiakkaalle Hesburger tarjoaa ilmaisen Juustohampurilaisen.

Uuden ravintolan myötä Suomessa on 272 Hesburger-ravintolaa.

Mannerheimintien Hesburger jakaa perjantaina ilmaisia Juustohampurilaisia.
Mannerheimintien Hesburgerissa juhlitaan avajaisia 26. lokakuuta.
Hesburger on suomalainen perheyritys. Hesburger-ketju työllistää Suomessa noin 4000 ja ulkomailla noin 2700 ihmistä.
Uuden ravintolan sisustuksessa on mukana myös paikallisia elementtejä.
Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa 270 ja ulkomailla 186 ravintolaa. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2017 verollinen myynti Suomessa oli 218 miljoonaa euroa ja ulkomailla 86 miljoonaa euroa.