Hesburger on arvostetuin pikaruokabrändi
Taloustutkimus Oy:n ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2018 -tutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 541 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Kesällä 2018 toteutettuun kyselyyn vastasi noin 6 900 15–79 -vuotiasta suomalaista. Tutkimuksessa oli mukana yhdeksän pikaruokabrändiä.
Tutkimuksessa kävi ilmi, että Hesburger on Suomen tunnetuin ja arvostetuin pikaruokabrändi. Vastaajista 99 prosenttia tunnisti Hesburgerin. Vastaajat kertoivat arvostavansa Hesburgeria muun muassa siksi, että se on kotimainen perheyritys.
– Pikaruoka-alalla kilpailu on aina ollut kovaa ja asiakkaiden arvostus kertoo, että olemme onnistuneet hyvin. On mahtavaa, että Hesburgerin tarina on suomalaisille tuttu ja yrittäjyyttä arvostetaan. Olemme erittäin iloisia tutkimuksen tuloksista ja kiitos niistä kuuluu asiakkaillemme ja henkilöstöllemme, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti kiittelee.
Tunnettuus korkealla myös Baltiassa
Baltian maissakin Hesburger kuuluu suosituimpiin pikaruokaravintoloihin.Virolainen tutkimusyritys Socio Uuringukeskus teki maakohtaiset tutkimukset, joiden mukaan Hesburgerin tunnistaa spontaanisti latvialaisista 69 prosenttia, liettualaisista 53 prosenttia ja virolaisista 83 prosenttia.
– Tuotteemme maistuvat hyvin myös ulkomaalaisille asiakkaillemme. Olemme onnistuneet tekemään Hesburgerin brändistä tunnetun myös ulkomailla, erityisesti Baltiassa. Kaiken takana on pitkäjänteinen työmme, Vuoti toteaa.
Hesburger on Baltian suurin hampurilaisketju. Latviassa on tällä hetkellä 47, Liettuassa 51 ja Virossa 46 Hesburger-ravintolaa.
Lisätiedot
Viestintäpäällikkö Heini Santos, Hesburger
heini.santos@hesburger.fi
p. 050 310 3054
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2017 verollinen myynti Suomessa oli 218 miljoonaa euroa ja ulkomailla 86 miljoonaa euroa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heini SantosViestintäpäällikkö
Puh:+358 50 310 3054heini.santos@hesburger.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa 270 ja ulkomailla 186 ravintolaa. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2017 verollinen myynti Suomessa oli 218 miljoonaa euroa ja ulkomailla 86 miljoonaa euroa.
www.hesburger.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hesburger
Hesburger laajeni Puolaan19.3.2024 08:58:00 EET | Tiedote
Pikaruokaketju Hesburgerin kasvu jatkuu ulkomailla. Puolan pääkaupunkiin Varsovaan on avattu uusi Hesburger-kotiinkuljetuskeittiö. Hesburger Warsaw Cookcity työllistää kahdeksan työntekijää.
Jo lähes miljoona liikutettua nuorta! Hesburgerin koululaisurheilutapahtuma täyttää 20 vuotta13.3.2024 08:53:52 EET | Tiedote
Hesburgerin ja Suomen Urheiluliiton yhteistyö on liikuttanut suomalaisia alakoululaisia jo 20 vuotta. Juhlavuottaan viettävien Hese-kisojen finaali järjestetään tänä vuonna Tampereen Ratinan stadionilla 21.5.2024.
Kokkolaan uusi Hesburger12.3.2024 10:00:00 EET | Tiedote
Kokkolassa avasi ovensa uusi Hesburger-ravintola, josta löytyy drive-in-kaistan lisäksi uusi autokaista ennakkotilaajille. Hesburger Kokkola Drive-in -ravintolan avajaisia vietetään tänään tiistaina 12.3.2024.
Hesburger-ravintolat kasvattivat myyntiään 12 %5.2.2024 08:30:00 EET | Tiedote
Hesburger-ravintolat kasvattivat myyntiään 12 % vuoteen 2022 verrattuna. Viime vuonna koko ketjun verollinen myynti oli 458 miljoonaa euroa, josta Suomen ravintoloiden osuus oli 286 miljoonaa euroa. Suomessa myynti kasvoi 8 %.
Hesburgerin kansainväliseksi vastuullisuuspäälliköksi on nimetty Eeva Mäki30.1.2024 08:30:00 EET | Tiedote
Hesburgerille on perustettu uusi kansainvälinen toimenkuva vastuullisuuden ja kestävän kehityksen asioihin liittyen.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme