Hesburger-sovellus tuo ravintolan jokaisen taskuun
Suurin Hesburger-sovelluksen tuoma mullistus on mobiilitilaus. Hampurilaisen voi tilata ja maksaa vaikka työpaikalla tai kotisohvalla ja noutaa ravintolasta haluamanaan ajankohtana.
– Sovellus on Hesburgerille valtava digiloikka. Pikaruoka-alalla sijainnilla on keskeinen merkitys ja nyt me voimme aina olla lähin ravintola, kun olemme asiakkaan taskussa. Samalla asiakas voi karsia lompakostaan taas yhden kortin, kun Bonusklubikin on puhelimessa, sanoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.
– Olemme aidosti kiinnostuneita asiakkaidemme tarpeista ja haluamme palvella heitä yhä nopeammin ja näppärämmin. Huolellisen kehitystyön tuloksena meillä on nyt virtaviivainen Hesburger-sovellus.
Bonusklubi, tuotetiedot ja navigointi ravintolaan
Hesburgerin 350 000 bonusklubilaiselle sovellus toimii Bonuskorttina. Sieltä löytyvät niin bonustilin tiedot kuin tarjouskupongitkin.
– Sovellusta voi käyttää rekisteröitymättä, mutta rekisteröitynyt käyttäjä saa siitä irti enemmän: hän voi lähettää tilauksensa ravintolaan ja maksaa sen etukäteen, hallinnoida omaa kanta-asiakastiliään ja käytössä on enemmän kuponkeja, Vuoti luettelee.
Sovellus osoittaa käyttäjälleen lähimmän Hesburgerin ja tarvittaessa opastaa hänet perille. Myös ravintolakohtaiset hinnat sekä tuotteiden ravintoarvot ja tuoteselosteet löytyvät sovelluksesta.
”Asiakas toivoo relevanttia palvelua”
Sovelluksen kehittämiseen ja toteuttamiseen osallistui useita eri kumppaneita. Prosessin punainen lanka oli asiakkaiden äänen kuunteleminen.
– Lähestyimme projektia alusta asti Hesburgerin asiakkaille tuotettavan arvon näkökulmasta. Järjestimme useita työpajoja ja haastatteluja, joista saimme arvokasta tietoa asiakkaiden toiveista ja varmistuksen sille, että kehitystyössä tehtiin oikeita ratkaisuja. Kautta linjan hallitseva trendi on se, että ihmiset haluavat yksilöllistä ja juuri heille relevanttia palvelua. Tämän osalta Hesburgerilla ollaan hyvissä asemissa ja tulevaisuus on täynnä mahdollisuuksia, povaa Business Creative Janne Passi palvelumuotoilutoimisto Passi&Ripatista.
– Hesburger-sovellus julkaistaan juuri oikeaan aikaan nyt, kun erityisesti ruokaan liittyvät mobiilisovellukset ovat yleistyneet ja ihmiset ovat tottuneet niitä käyttämään. Vahva bonusklubilaisten kanta ja kattava oma ravintolaverkosto antavat Hesburgerille etulyöntiaseman, sanoo Head of Digital Matias Mero mainostoimisto Satumaa Family Businessistä.
Sovelluksen tekninen toteuttaja Vincit korostaa, että kyseessä on mittava projekti.
– Suomalaisilta ravintolaketjuilta ei vastaavaa panostusta mobiilikäyttöön ole ennen nähty ja maailmanlaajuisestikin sovellus on alansa ehdotonta kärkeä, toteaa Juha Riippi Vincitiltä.
Hesburger-sovellus toimii Android- ja iPhone-älypuhelimilla ja se on saatavilla Google Playsta 31.5.2016 alkaen ja App Storesta lähipäivinä.
Lisätiedot:
Varatoimitusjohtaja Jari Vuoti, Hesburger, p. 0400 482 352, jari.vuoti@hesburger.fi
Business Creative Janne Passi, Passi&Ripatti, 040 555 2477, janne.passi@passiripatti.fi
Head of Digital Matias Mero, Satumaa Family Business, p. 0400 504 701, matias.mero@sfbagency.com
Juha Riippi, Vincit, p. 040 838 8006, juha.riippi@vincit.fi
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jari Vuotivaratoimitusjohtaja
Puh:+358 400482 352jari.vuoti@hesburger.fiHeini SantosViestintäpäällikkö
Puh:+358 50 310 3054heini.santos@hesburger.fiKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo seitsemästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta ja Ukrainasta. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 700 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2015 oli 203 M€ ja ulkomailla 67 M€.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hesburger
Hesburgerin data paljastaa: Suomessa on yksi kaupunki, jossa majoneesia syödään yli tuplasti enemmän kuin muualla.22.4.2024 08:40:59 EEST | Tiedote
Hesburgerin vuoden 2023 myyntidatasta selviää suomalaisten selvästi suosituin majoneesimaku, sillä paprikamajoneesi on pitänyt ykköstilaa jo vuosia. Datasta selviää myös forssalaisten olevan asukasmäärään suhteutettua suomalaisista ylivoimaisesti innokkaimpia majoneesinsyöjiä.
Turun keskustaan uusi HeseKebab-ravintola – berliiniläistyylistä döneriä saa nyt myös HeseKebabista4.4.2024 10:03:08 EEST | Tiedote
Döner HeseKebab ja Gyros -ravintola avaa tänään ovensa Turun keskustan Hansakorttelissa. Vaikka kyseessä on uusi konsepti Hesburgerilla, niin Hesen kebab-tuotteita on myyty jo 80-luvulta saakka. Ensimmäisen kerran pitakebabia myytiin Puutorin Hesburgerilla Turussa.
Hesburger laajeni Puolaan19.3.2024 08:58:00 EET | Tiedote
Pikaruokaketju Hesburgerin kasvu jatkuu ulkomailla. Puolan pääkaupunkiin Varsovaan on avattu uusi Hesburger-kotiinkuljetuskeittiö. Hesburger Warsaw Cookcity työllistää kahdeksan työntekijää.
Jo lähes miljoona liikutettua nuorta! Hesburgerin koululaisurheilutapahtuma täyttää 20 vuotta13.3.2024 08:53:52 EET | Tiedote
Hesburgerin ja Suomen Urheiluliiton yhteistyö on liikuttanut suomalaisia alakoululaisia jo 20 vuotta. Juhlavuottaan viettävien Hese-kisojen finaali järjestetään tänä vuonna Tampereen Ratinan stadionilla 21.5.2024.
Kokkolaan uusi Hesburger12.3.2024 10:00:00 EET | Tiedote
Kokkolassa avasi ovensa uusi Hesburger-ravintola, josta löytyy drive-in-kaistan lisäksi uusi autokaista ennakkotilaajille. Hesburger Kokkola Drive-in -ravintolan avajaisia vietetään tänään tiistaina 12.3.2024.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme