Hesburger valittiin luotetuimmaksi pikaruokaketjuksi

Yli puolet vastaajista nimesi Hesburgerin eniten luottamusta herättäväksi pikaruokaketjuksi Luotetuin merkki 2016 -tutkimuksessa.
Luotetuin Merkki 2016 -kunniakirjan vastaanottivat Hesburgerin viestintäpäällikkö Heini Santos ja markkinointipäällikkö Pauliina Fredriksson.

Valittujen Palojen tekemän Luotetuin merkki -lukijatutkimuksen mukaan Hesburger on Suomen luotetuin pikaruokaravintolaketju.

– On ilahduttavaa kuulla, että valtaosa tutkimukseen vastanneista nimesi Hesburgerin luotetuimmaksi pikaruokaketjuksi. Se kertoo siitä, että olemme lunastaneet tuote- ja palvelulupauksemme asiakkaiden odotusten mukaisesti. Luottamus saavutetaan ihmisten välisissä kohtaamisissa – suurin kiitos tästä saavutuksesta kuuluukin siis ravintoloidemme henkilökunnalle, kiittelee Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Pikaruoka-ala mukana ensimmäistä kertaa

Luotetuin merkki on Valittujen Palojen toteuttama vuosittainen kyselytutkimus. Tutkimus tehtiin Suomessa nyt jo 16. kerran ja siinä selvitettiin Suomen luotetuimmat tuotemerkit 43 eri kategoriassa. Tutkimukseen vastasi lähes 2000 henkilöä. Hesburger sai yli puolet äänistä pikaruokaketjujen kategoriassa. Kysely toteutettiin avoimilla kysymyksillä, eli vastaajat saivat vapaasti nimetä luotetuimmaksi kokemansa pikaruokaravintolan.

Lisätietoa Luotetuin Merkki 2016 -tutkimuksen tuloksista: www.luotetuinmerkki.fi/tulokset-2016/

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo seitsemästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta ja Ukrainasta. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 700 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2015 oli 203 M€ ja ulkomailla 67 M€.