WolfcomWolfcom

Hesburger yhteistyöhön kotimaisen Kaslinkin kanssa

Jaa

Laktoosittoman pehmyt-jäätelömassan Hesburgerille toimittaa nyt kouvolalainen perheyhtiö Kaslink.

Kaslinkin Maire-pehmiksessä käytettävä maito kerätään omilta tuottajilta Kouvolan lähiympäristöstä.
Kaslinkin Maire-pehmiksessä käytettävä maito kerätään omilta tuottajilta Kouvolan lähiympäristöstä.

”On hienoa, että me kotimaiset tuottajat pystymme tarjoamaan hinta-laatusuhteeltaan järkeviä vaihtoehtoja myös Hesburgerin kivijalkatuotteisiin. Suomen suurimman pikaruokaketjun ikonisten pehmisten pääraaka-aineeksi pääsy on meille luonnollisesti merkittävä asia. Niissä käytettävä Maire-maito kerätään omilta tuottajiltamme Kouvolan lähiympäristöstä. Pyrimme muutenkin käyttämään tuotteissamme ainoastaan kotimaisia raaka-aineita, joita onkin jo yli 90 % kaikesta valmistuksestamme. Panostamme laadun ohella vastuullisuuteen ja valmistamme tuotteemme Kouvolan tuotantolaitoksella biokaasulla ja käytämme ainoastaan ekologisia kartonkipakkauksia”, kertoo perheyhtiö Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja ja osakas Juha-Petteri Kukkonen ja jatkaa: “Uuden Maire-brändimme tuotteet ovat Hesburgerin lisäksi herättäneet kiinnostusta myös Suomen ulkopuolella ja esimerkiksi Maire-maitoa myydään jo Alankomaissa saakka.”

”Raaka-aineiden valinnassa suositaan kotimaisia vaihtoehtoja mahdollisuuksien mukaan. Kotimaisuuden ohella raaka-aineiden valintaan vaikuttavat monet asiat, kuten maku, laatu, saatavuus, hinta sekä toimitusvarmuus. Näiden kriteerien perusteella valitaan Hesburgerille parhaiten soveltuva raaka-aine. Kaslink täyttää nämä vaatimukset ja on meille luonnollinen yhteistyökumppani. Tavoitteemme on lisätä koko ajan kotimaisten raaka-aineiden osuutta Hesburgerin valikoimassa”, kertoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Hesburgerin lisäksi Kymenlaakson alueella S-ryhmän ja Keskon myymälöistä saatavia Maire maitobrändin tuotteita löytyy valtakunnallisesti Tokmannin elintarvikevalikoimasta. Kaslinkin omia brändejä Mairen lisäksi ovat Tahto-välipalabrändi ja ruoanlaittokastikkeisiin erikoistunut Nordic Cuisine, jota myydään jo useassa maassa Euroopassa.

Hesburger

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa ravintoloita 270 ja ulkomailla 175. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2016 verollinen myynti Suomessa oli 211 M€ ja ulkomailla 73,5 M€.

Kaslink

Kouvolassa vuonna 2001 perustettu perheyhtiö Kaslink on yksi suurimmista kotimaisista jokapäiväisten ruoanlaittotuotteiden, juomien ja välipalojen valmistajista. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 60 miljoonaa euroa ja se työllistää yhteensä 140 henkilöä Kouvolassa ja Helsingissä. Kaslinkin valmistavia tuotteita myydään yli 15 maassa Euroopassa. Kukkosen veljesten omistaman Kaslinkin tavoitteena on olla edustamiensa tuotekategorioiden kansainvälinen uranuurtaja sekä alansa halutuin eurooppalainen työnantaja.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt
Juha-Petteri Kukkonen, Kaslink Foods Oy, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, 0407702319, petteri.kukkonen@kaslink.fi

Petteri Pohjonen, Hesburger, Viestintäpäällikkö, +358 40 761 3201, petteri.pohjonen@hesburger.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy, +358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Kaslinkin Maire-pehmiksessä käytettävä maito kerätään omilta tuottajilta Kouvolan lähiympäristöstä.
Kaslinkin Maire-pehmiksessä käytettävä maito kerätään omilta tuottajilta Kouvolan lähiympäristöstä.
Lataa
Kaslinkin omistajaveljekset Tuomas, Juha-Petteri ja Matti Kukkonen ovat tyytyväisiä saadessaan kotimaisen Maire-pehmiksensä Hesburgereihin.
Kaslinkin omistajaveljekset Tuomas, Juha-Petteri ja Matti Kukkonen ovat tyytyväisiä saadessaan kotimaisen Maire-pehmiksensä Hesburgereihin.
Lataa
Hesburgerin tavoitteena on lisätä kotimaisten raaka-aineiden osuutta ja valitsi Kaslinkin kotimaisen Maire-pehmiksen  kaikkien ravintoloiden jäätelökseen.
Hesburgerin tavoitteena on lisätä kotimaisten raaka-aineiden osuutta ja valitsi Kaslinkin kotimaisen Maire-pehmiksen kaikkien ravintoloiden jäätelökseen.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

UMA coworking-tilan ihmiskokeessa tutkittiin työympäristön merkitystä hyvinvointiin19.3.2019 11:55:46 EETTiedote

Parhaista osaajista käydään kovaa kilpailua, ja siksi yhä useampi työnantaja haluaa tarjota työntekijöilleen joustavan ja innostavan työympäristön. Technopolis vastaa kasvavaan kysyntään laajentamalla yhteisöllisten työtilojen verkostoaan, UMA Workspacea. Työympäristön vaikutusta työntekijöiden hyvinvointiin selvitettiin mittaamalla UMA Workspace -tiloissa työskentelevien henkilöiden stressi- ja palautumistasoja. Testihenkilöt kokivat vähemmän stressiä ja kokivat nukkuvansa paremmin työskenneltyään monipuolisessa työympäristössä.

Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa28.2.2019 09:59:48 EETTiedote

Suomalainen erävaatemerkki Sasta on pukenut laatutietoisia luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan. Juhlavuotensa kunniaksi Sasta julkistaa viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta, eli kollaboraatiota. Yhteistyöprojektien tavoitteena on muistuttaa kuluttajia tarveharkintaisia ostoksia tehdessään kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä sekä tukea myös muita vastuullisia suomalaisia toimijoita.

Suomalainen Gamesaver valmentamaan Kiinasta jääkiekkomaata20.2.2019 09:46:20 EETTiedote

Suomalainen urheiluvideopalvelu Gamesaver on solminut aiesopimuksen jääkiekon videovalmennus- ja mediapalvelun rakentamisesta Kiinaan. Vuoden 2022 talviolympiakaupungin Zhangjiakoun virallisen kumppanin, ruotsalaisen urheilualan konseptointiin erikoistuneen Sports Republicin kanssa räätälöitävä palvelu tulee tarjoamaan kiinalaisille jääkiekkoharrastajille mm. suomalaisten jääkiekkotähtien parhaita kikkavideoita. Gamesaverin Kiinan-versio integroidaan myös Sports Republicin CoachVision-ohjelmaan palvelemaan ja kehittämään kiinalaisia jääkiekkovalmentajia.

MTV:lle vuosi 2018 oli käännekohta – liikevaihto kasvu-uralle ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen14.2.2019 20:26:28 EETTiedote

Suomen suurimmalle kaupalliselle televisioyhtiölle MTV Oy:lle 2018 oli investointien ja uudistusten vuosi. Vaikka yhtiön tulos oli edelleen tappiollinen, onnistui MTV kääntämään liikevaihdon kasvuun edellisvuodesta, ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen. Tämä käy ilmi MTV:n omistavan ruotsalaisen Bonnier Broadcastingin torstaina julkistamasta tulosraportista.

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin30.1.2019 15:19:34 EETTiedote

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.

Fredman Group varustaa Bocuse d’Or -joukkueemme Food Tech -osaamisella29.1.2019 08:40:00 EETTiedote

Maailman arvostetuimman kokkikilpailun Bocuse d’Orin kaksipäiväinen finaali alkaa tänään Lyonissa ja Suomen joukkueen tavoitteena kisassa on palkintosija. Kilpailumenestys paitsi tukee kisatiimimme jäsenten uraa, myös korostaa Suomen asemaa gastronomisella maailmankartalla. Keittiöammattilaistemme korkeaa gastronomista tasoa on varmistamassa myös teknologinen huippuosaaminen, jota edustaa kotimaisen Fredman Groupin rakentama älykkäiden keittiöiden johtamiseen tarkoitettu Fredman Food Tech -palvelukokonaisuus.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme