WolfcomWolfcom

Hesburger yhteistyöhön kotimaisen Kaslinkin kanssa

Laktoosittoman pehmyt-jäätelömassan Hesburgerille toimittaa nyt kouvolalainen perheyhtiö Kaslink.

Kaslinkin Maire-pehmiksessä käytettävä maito kerätään omilta tuottajilta Kouvolan lähiympäristöstä.

”On hienoa, että me kotimaiset tuottajat pystymme tarjoamaan hinta-laatusuhteeltaan järkeviä vaihtoehtoja myös Hesburgerin kivijalkatuotteisiin. Suomen suurimman pikaruokaketjun ikonisten pehmisten pääraaka-aineeksi pääsy on meille luonnollisesti merkittävä asia. Niissä käytettävä Maire-maito kerätään omilta tuottajiltamme Kouvolan lähiympäristöstä. Pyrimme muutenkin käyttämään tuotteissamme ainoastaan kotimaisia raaka-aineita, joita onkin jo yli 90 % kaikesta valmistuksestamme. Panostamme laadun ohella vastuullisuuteen ja valmistamme tuotteemme Kouvolan tuotantolaitoksella biokaasulla ja käytämme ainoastaan ekologisia kartonkipakkauksia”, kertoo perheyhtiö Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja ja osakas Juha-Petteri Kukkonen ja jatkaa: “Uuden Maire-brändimme tuotteet ovat Hesburgerin lisäksi herättäneet kiinnostusta myös Suomen ulkopuolella ja esimerkiksi Maire-maitoa myydään jo Alankomaissa saakka.”

”Raaka-aineiden valinnassa suositaan kotimaisia vaihtoehtoja mahdollisuuksien mukaan. Kotimaisuuden ohella raaka-aineiden valintaan vaikuttavat monet asiat, kuten maku, laatu, saatavuus, hinta sekä toimitusvarmuus. Näiden kriteerien perusteella valitaan Hesburgerille parhaiten soveltuva raaka-aine. Kaslink täyttää nämä vaatimukset ja on meille luonnollinen yhteistyökumppani. Tavoitteemme on lisätä koko ajan kotimaisten raaka-aineiden osuutta Hesburgerin valikoimassa”, kertoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Hesburgerin lisäksi Kymenlaakson alueella S-ryhmän ja Keskon myymälöistä saatavia Maire maitobrändin tuotteita löytyy valtakunnallisesti Tokmannin elintarvikevalikoimasta. Kaslinkin omia brändejä Mairen lisäksi ovat Tahto-välipalabrändi ja ruoanlaittokastikkeisiin erikoistunut Nordic Cuisine, jota myydään jo useassa maassa Euroopassa.

Hesburger

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa ravintoloita 270 ja ulkomailla 175. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2016 verollinen myynti Suomessa oli 211 M€ ja ulkomailla 73,5 M€.

Kaslink

Kouvolassa vuonna 2001 perustettu perheyhtiö Kaslink on yksi suurimmista kotimaisista jokapäiväisten ruoanlaittotuotteiden, juomien ja välipalojen valmistajista. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 60 miljoonaa euroa ja se työllistää yhteensä 140 henkilöä Kouvolassa ja Helsingissä. Kaslinkin valmistavia tuotteita myydään yli 15 maassa Euroopassa. Kukkosen veljesten omistaman Kaslinkin tavoitteena on olla edustamiensa tuotekategorioiden kansainvälinen uranuurtaja sekä alansa halutuin eurooppalainen työnantaja.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt
Juha-Petteri Kukkonen, Kaslink Foods Oy, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, 0407702319, petteri.kukkonen@kaslink.fi

Petteri Pohjonen, Hesburger, Viestintäpäällikkö, +358 40 761 3201, petteri.pohjonen@hesburger.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy, +358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kaslinkin omistajaveljekset Tuomas, Juha-Petteri ja Matti Kukkonen ovat tyytyväisiä saadessaan kotimaisen Maire-pehmiksensä Hesburgereihin.
Hesburgerin tavoitteena on lisätä kotimaisten raaka-aineiden osuutta ja valitsi Kaslinkin kotimaisen Maire-pehmiksen  kaikkien ravintoloiden jäätelökseen.
Hesburgerin tavoitteena on lisätä kotimaisten raaka-aineiden osuutta ja valitsi Kaslinkin kotimaisen Maire-pehmiksen kaikkien ravintoloiden jäätelökseen.

Kutsu medialle: Kaikki tiet vievät Viroon @ Matka2019, torstaina 17.1. kl 16.0010.1.2019 10:56Tiedote

Suomalaisten suosikkikohteen, pienen ja rakkaan Viron sydän on suuri ja se sykkii niin tiheään, että heikompaa hirvittää. Ota tahdista kiinni ja tule Viron matkailunedistämiskeskuksen kuratoimaan Kaikki tiet vievät Viroon -infotilaisuuteen Helsingin Messukeskukseen Matkamessujen ammattilaispäivänä torstaina 17.1. kello 16.00 (Messukeskuksen Siipi, kokoustila 205, pääsisäänkäynnin aulasta portaat ylös 2. kerrokseen).

Gamesaver yhdistää urheilevat perheet19.12.2018 08:00Tiedote

Suomalainen Gamesaver on nuorisourheilun videopalvelu, joka mahdollistaa otteluiden seuraamisen ja joukkueiden sekä pelaajien kannustamisen myös etänä. Gamesaver luo seuroille ja joukkueille uusia mahdollisuuksia palvella sponsoreitaan ja hankkia lisätuloja toimintansa kehittämiseen. Uudenlainen keino tukea nuorisourheilua ja helpottaa urheilevien perheiden arkea on houkutellut palvelun taustajoukkoihin laajan joukon suomalaisia urheilun supertähtiä.