Hiace-Kimmo ja huutokauppakeisari Aki Palsanmäki juhlivat – ja tekevät hyvää!

Hämeen Laaturemontti järjestää 23.4.2017 klo 13:00 alkaen Oulussa uuden hallinsa avajaiset, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Tapahtumassa kävijät pääsevät juttelemaan ja vaihtamaan ajatuksia toimitusjohtaja Kimmo ”Hiace-Kimmo” Riihimäen kanssa. 600:lle ensimmäiselle kävijälle on tarjolla maukasta läskillä höystettyä hernesoppaa ja tietenkin munkkikahvit!
Kimmo Riihimäki perusti Hämeen Laaturemontin 1993.

Avajaisten yhteydessä järjestetään myös hyväntekeväisyyshuutokauppa, jonka meklarina toimii Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki tietenkin yhdessä Helin ja Markun kanssa. Huutokaupan tuotoista puolet ohjataan OYS:n lasten syöpäosastolle ja puolet muihin valikoituihin hyväntekeväisyyskohteisiin. Huutokaupattavat tavarat tulevat paikallisilta urheiluseuroilta.

”Koen, että olen saanut niin paljon tukea muilta elämäni aikana, että nyt on hyvä hetki antaa jotain toiseenkin suuntaan samalla, kun juhlimme uuden Oulun hallimme avajaisia”, Riihimäki sanoo.

Avajaiset ja huutokauppa järjestetään osoitteessa Merisarantie 5, 90440 Kempele.

Kimmo Riihimäen perustama Hämeen Laaturemontti on kasvanut yli 500 henkeä työllistäväksi kattoalan kärkiyritykseksi. Nykyään yritys toimii myös Ruotsissa nimellä Nordisk TakExpress. Erityisen tunnettu yritys on kahden päivän asennuskonseptistaan.

Lisätietoja: Kimmo Riihimäki, kimmo.riihimaki@laaturemontti.fi, 0400 730 671

Kimmo Riihimäki perusti Hämeen Laaturemontin 1993.
Hämeen Laaturemontin hyväntekeväisyyshuutokaupan meklaroi Aki apunaan Markku ja Heli