Kustannusosakeyhtiö OtavaKustannusosakeyhtiö Otava

Hidasta elämää -kirjat opastavat itsensä lempeään hyväksymiseen

Kevään Hidasta elämää -kirjat tarjoavat tehtäviä, tietoa ja näkemystä itsensä lempeään hyväksyntään. Kirjat opastavat lukijaa poispäin pakonomaisesta suorittamisesta ja negatiivisista ajattelumalleista, kohti armollista suhtautumista itseensä.

Eevi Minkkinen - Ole itsellesi armollinen (ilmestyy 02.01.2018)
Toipuessaan syömishäiriöstä Eevi Minkkinen jäi koukkuun terveellisiin asioihin: itsensä kehittämiseen, ruokavalion tarkkailuun ja liikuntaan. Omakohtainen opaskirja tarjoaa tietoa, vertaistukea ja selkeitä harjoituksia vaikeiden tunteiden ja ajatusmallien kohtaamiseen.

Anna Taipale - Sydänjuttu tehtäväkirja (ilmestyy 02.01.2018)
Valmentaja ja sisällöntuottaja Anna Taipale on entinen itsensä linttaaja ja nykyinen elämästä nautiskelija. Hän ohjaa lukijan kohti myötätuntoa ja voimautumista – elämää, joka on täynnä rakkautta. Tehtäväkirja on jatkoa elokuussa 2017 julkaistulle kirjalle Sydänjuttu – Olet parasta mitä sinulle on tapahtunut.

Petri Hiissa - Täydellinen kirja (ilmestyy 15.02.2018)
DI Petri Hiissa on menestyvä  IT-alan yrittäjä. Toipuvana ylisuorittajana hän opettaa parempia ajattelustrategioita tietoisen elämän tueksi.

Meri Mort - Lumoava nainen (ilmestyy 15.02.2018)
Joogaohjaaja Meri Mort opastaa kirjassaan naisia tutustumaan omaan syklisyyteen. Kuunvaiheita seuraamalla voi jokainen nainen oppia kunnioittamaan kehonsa viisautta ja tuoda lisää nautintoa kaikkiin elämänvaiheisiin.

Sanna Wikström et al. - Lasten oppeja äideille (ilmestyy 29.03.2018)
Äitiys ei ole pelkkää ihanuutta eikä myöskään pelkkää kamaluutta, vaan siihen mahtuu monia tunteita. Tässä kirjassa 11 suosittua Hidasta elämää -bloggaaja jakaa järisyttävimmät oppinsa, jotta kukaan äiti ei olisi yksin.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi, p. 045 142 5272

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Hidasta elämää -verkkoyhteisö on kasvanut Suomen pidetyimmäksi hyvinvointikanavaksi. Se tavoittaa kuukausittain yli 500 000 eri lukijaa. Kustannusosakeyhtiö Otava on kustantanut Hidasta elämää –tekijöiden kirjoja keväästä 2017 lähtien.

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote

Ruth Ware – Rouva Westaway on kuollut (juuri ilmestynyt) Jokaisella perheellä on salaisuutensa – joidenkin salaisuuksien vuoksi ollaan valmiita vaikka tappamaan. Kansainvälisten bestsellerlistojen huippunimi Ruth Ware valloittaa uudella psykologisella trillerillä. ”Loistava trilleri” – The Washington Post Lina Bengtsdotter – Francesca (juuri ilmestynyt) Taattua skandijännitystä Ruotsista! Francescan paras ystävä kuolee, eikä kukaan usko hänen väitteitään, ettei kuolinsyy olisikaan itsemurha. Sitten Francesca katoaa. 20 vuotta myöhemmin rikostutkija Charlie Lager päätyy selvittämättä jääneen tapauksen perässä takaisin lapsuutensa Gullspångiin. Stina Jackson – Hopeatie (vk 5) Uutta verta dekkaritähtien joukossa! Parhaan ruotsalaisen dekkarin palkinnon voittanut Hopeatie on esikoisdekkaristin napakymppi. Isä oli viimeinen, joka näki Linan elossa. Hän ajaa Pohjois-Ruotsia halkovaa Hopeatietä ja koluaa joka ikisen mökki- ja metsäautotien, tutkii hylättyjä maatiloja, umpeenkasvaneita pusikoi

Tervetuloa Otavan kevätpressiin14.1.2019 13:04Tiedote

Lämpimästi tervetuloa Otavan kevätpressiin tiistaina 29.1. Tilaisuus alkaa kello 13.00 Otavan 3. kerroksessa, Uudenmaankatu 10, 00120 Helsinki. Keväällä ilmestyvistä kirjoistaan ovat kertomassa: Raija Oranen, Kati Tervo, Pertti Jarla (Like), Juhana Vartiainen, Saska Saarikoski, Veera Salmi, Ulla-Maija Paavilainen, Maija-Riitta Ollila, Suvi Ratinen, Paula Nivukoski, Liisa Seppänen, Juha Siro (Like), Heini Junkkaala ja Maria Sann sekä Ville Roponen ja Ville-Juhani Sutinen (Like). Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt: Kirsi Tähjänjoki, Kustannusosakeyhtiö Otava, kirsi.tahjanjoki@otava.fi puh. 040-725 5374