Hidasta elämää -sivuston artikkelit ja meditaatiot kuunneltaviksi Storytelissä

Storytel-kirjapalvelu julkaisee yhteistyössä Hidasta elämää -hyvinvointimedian kanssa laajan kokonaisuuden hyvinvointiaiheista kuunneltavaa. 20 audioartikkelin sarja julkaistaan tänään 24.5. ja meditaatiot viikkoa myöhemmin.

Kuunneltaviin artikkeleihin on poimittu Hidasta elämää -sivuston suosituimpia blogikirjoituksia ihmisyyden haasteista ja mahdollisuuksista. Teemoja ovat muun muassa omien vahvuuksien löytäminen, rajojen asettaminen ja erosta selviäminen. Artikkelit lukee ääneen näyttelijä Satu Silvo, ja jokainen niistä kestää noin 10-15 minuuttia.

Viiden, 10 ja 15 minuutin pituiset meditaatiot taas ohjaavat stressinhallintaan, kehorentoutukseen, unelmointiin ja kiitollisuuteen. Meditaatio-ohjaajina kuullaan Hidasta elämää -sivuston perustajia Pequ Niemistä ja Sanna Wikströmiä.

”Olemme todella innoissamme yhteistyöstä Storytelin kanssa. Hidasta elämää -sivuston suosittuja kirjoituksia ja suomenkielisiä ohjattuja meditaatioita on toivottu meiltä audiomuotoon jo useiden vuosien ajan. Storytel mahdollistaa sisältöjemme jakamisen helposti ja keskitetysti. Nyt lukijat löytävät yhdestä paikasta Hidasta elämää -äänikirjat, hittiblogit ja meditaatiot”, kertoo Hidasta elämää -sivuston toimitusjohtaja Pequ Nieminen.

Hyvinvointiin ja elämäntaitoon liittyvät äänikirjat ovat olleet Storytelissä pitkään erittäin suosittuja. Myös Storytelin kustannuspäällikkö Mirka Vesala iloitsee siitä, että Hidasta elämää -yhteistyön myötä Storytel voi tarjota käyttäjilleen uudenlaista hyvinvointiaiheista sisältöä.

“Lyhyet artikkelit ovat sopivan pituisia kuunneltavaksi esimerkiksi työmatkalla tai nukkumaan mennessä. Myös suomenkielisille ohjatuille meditaatioille on varmasti kysyntää”, Vesala sanoo.

Tarkoitus on jatkossa laajentaa yhteistyötä ja tuoda kuulijoiden ulottuville yhä monipuolisempaa hyvinvointiaiheista sisältöä.

Liitteenä näyte Satu Silvon lukemasta Suvi Bowellanin artikkelista Sinä saat laittaa rajat.

Lisätietoa:

Kustannuspäällikkö Mirka Vesala, Storytel Oy
mirka.vesala@storytel.com

Toimitusjohtaja Pequ Nieminen, Hidasta elämää
pekka@hidastaelamaa.fi

Storytel on Pohjois-Euroopan johtava äänikirjapalvelu, jonka valikoimasta löytyy yli 180 000 ääni- ja e-kirjaa. Palvelu toimii älypuhelimelle tai tabletille ladattavan mobiilisovelluksen kautta ja antaa käyttäjälle mahdollisuuden nauttia tarinoista rajattomasti missä ja milloin tahansa. Storytel julkaisee myös itse suoraan kuunneltaviksi kirjoitettuja Storytel Original -äänikirjasarjoja sekä podcasteja. Ruotsissa vuonna 2005 perustettu Storytel toimii tällä hetkellä jo 16 eri maassa.

Hidastaelamaa.fi on vuonna 2010 perustettu hyvinvointimedia, jonka tuottama sisältö auttaa ihmisiä parantamaan kokemusta elämästä.