Hiihtoliitto ja S-Pankki yhteistyöhön – kohti parempaa huomista

Hiihtoliitto ja S-Pankki ovat solmineet kolmevuotisen yhteistyösopimuksen, jossa S-Pankista tulee yhdistetyn maajoukkueen virallinen yhteistyökumppani kattaen A-maajoukkueen, nuorten maajoukkueen ja tyttöjen Projekti2026-ryhmän

S-Pankki ja Hiihtoliitto yhteistyöhön

Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa rakentuu laajaan, arvopohjaiseen yhteistyöhön, jossa keskiössä on lasten ja nuorten liikkumisen mahdollistaminen tulevaisuudesta vastuuta kantaen. Yhteistyön painopisteet tukevat Hiihtoliiton strategiaa, jossa huippu-urheilun ohella korostuu sosiaalisen vastuun kanto kansanterveyttä edistämällä.

”Olemme iloisia siitä, että yritysten parissa on huomattu Suomen Hiihtoliiton pitkäjänteinen työ. Tuo työ on kohdistunut ja kohdistuu jatkossakin koko liikuntaa ja urheilua harrastavaan jäsenkenttäämme. Voikin kiteyttää, että operoimme laajalla kentällä, joka ulottuu vauvasta vaariin ja kuntoilijoista huippu-urheiluun. Upea uusi yhteistyö S-Pankin kanssa kattaa juuri nuo ulottuvuudet, sisältäen polun alkupäässä aivan ne nuorimmat hiihdon pariin saapuneet lapset, ja yhteistyömme toisessa päässä huippu-urheilun todellisen valiojoukon eli yhdistetyn maajoukkueet”, toteaa Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari-Pekka Jouppi.

Yhdistetyn maajoukkue on yksi Suomen seuratuimmista joukkueista. Valovoimaiset ja viihdyttävät urheilijat takaavat suomalaisille elämyksiä niin urheilun parissa kuin kulissienkin takaa. Yksilöurheilulajistatuksesta huolimatta kyse on erittäin yhtenäisestä joukkueesta, jonka toiminta perustuu vahvoihin arvoihin ja joukkueidentiteettiin. S-Pankki tukee ja seuraa joukkueen tekemistä tiiviisti.

”Osana S-ryhmää olemme rakentamassa Suomesta entistä parempaa paikkaa elää ja roolimme on tarjota vastuullisia palveluita sekä tuotteita oman talouden hallintaan. Hyvinvoiva kukkaro yksinään ei kuitenkaan kanna pitkälle, jos oma hyvinvointi alkaa lipsua liian vähäisen liikunnan takia. Siksi haluamme kannustaa meitä kaikkia liikkumaan yhdessä ja huolehtimaan terveydestämme paremmin”, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula sanoo.

S-Pankki tukee myös Hiihtoliiton Lumilajit Liikuttavat -tuoteperhettä, jonka kärkituote Lasten Lumipäivät liikuttaa innostavasti ja uusin tavoin lapsia, perheitä ja opettajia. Kansainvälistäkin tunnustusta saanut lasten liikuttamisohjelma kiertää vuosittain noin 30 paikkakuntaa Suomessa, tavoitteenaan tervehenkisen liikuntapohjan rakentaminen varhaisessa iässä taustaan katsomatta. Yhteistyö S-Pankin sallii ohjelman tuomisen yhä suuremman yleisön tietoisuuteen.

”Hiihto on yksi parhaista liikuntamuodoista, sillä se sopii kaikenikäisille ja -tasoisille liikkujille ja kehittää monipuolisesti kuntoa. Hiihto onkin luonteva valinta meille, sillä täyden palvelun pankkina haluamme palvella laajaa asiakaskuntaamme kattavasti erilaisissa raha-asioissa”, Ylihurula sanoo.

Pekka Ylihurula, toimitusjohtaja, S-Pankki, p. 010 768 2100, pekka.ylihurula@s-pankki.fi

Jari-Pekka Jouppi, Kaupallinen johtaja, Nordic Ski Finland Oy, p. 040 0803713, jari-pekka.jouppi@hiihtoliitto.fi

S-Pankki ja Hiihtoliitto yhteistyöhön

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi