HIMSS & Health 2.0 European Conference Messukeskuksessa 11.-13.6.2019: Suomi Paviljongin ohjelma on julkistettu

Jaa

HIMSS & Health 2.0 European Conference on digitaalisen terveydenhuollon huipputapahtuma, joka järjestetään ensimmäistä kertaa Suomessa 11.-13.6.2019. Suomalaiset alan yritykset esittäytyvät vahvasti konferenssin suurimmalla maaosastolla, Suomi Paviljongissa ja sen ohjelmalavalla. Lavaohjelma on vaikuttava läpileikkaus Suomen innovatiivisesta, maailman kärkeä edustavasta terveysosaamisesta.

HIMSS & Health 2.0 European Conference tuo Messukeskukseen yli 2 000 kansainvälistä asiantuntijaa, päättäjää ja yritysmaailman edustajaa keskustelemaan ja inspiroitumaan digitaalisen terveydenhuollon innovaatioista ja tulevaisuudesta.

Suomi Paviljongissa esittäytyy yli 70 suomalaisyritystä, ja alueen ohjelmalava tarjoaa tietoa ja ohjelmaa aamusta iltaan keskiviikkona 12.6. ja torstaina 13.6. Luennoimassa ja paneelikeskustelijoina on kymmeniä lääketieteen, teknologian ja digitalisaation huippuasiantuntijoita.

- Kansainväliset konferenssivieraat tulevat saamaan edustavan kuvan alan suomalaisesta huippuosaamisesta mutta yhtä lailla konferenssi on ainutlaatuinen mahdollisuus meille kaikille lisätä ymmärrystä terveysalan muutoksesta ja trendeistä sekä tietenkin erinomainen paikka verkostoitumiseen. Suomi Paviljongin ja sen lavaohjelman tarjoamaa ajantasaista kattausta terveydenhuollon digitalisaatiosta ei ole aiemmin nähty Suomessa, sanoo Business Finlandin terveys- ja hyvinvoinititeeman johtaja Minna Hendolin.

Suomi Paviljongin ohjelmassa näkyvät vahvasti HIMSS & Health 2.0 European Conferencen pääteemat: sosiaali- ja terveydenhuollon integrointi, kotihoidon kysymykset, datan liikkuvuuden edistäminen turvallisesti, eettisesti ja tehokkaasti, tekoälyn käyttö ja avoimen innovaation haasteet ja mahdollisuudet. Keskusteluteemoina ovat muun muassa 5G, digitalisaatio ja tekoäly, suomalaisen terveydenhuollon käyttämä potilas- ja asiakastietojen valtakunnallinen järjestelmä Kanta-palvelut, avoimuuden ja tietojen jakamisen periaatteet, julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyö sekä toisiolaki sosiaali- ja terveystietojen toissijaisesta käytöstä.

Suomalaiset terveysteknologiaa ja tekoälyä kehittävät startupit esittäytyvät molempina päivinä pitchaussessioissaan.

Katso Suomi Paviljonki -lavan ohjelma ja aikataulu: https://himss.messukeskus.com/suomi-paviljonki/

Tapahtuman tukijoina ja yhteistyökumppaneina toimivat sosiaali- ja terveysministeriö, Sitra, Business Finland, Helsingin kaupunki, Helsingin yliopisto, HUS Helsingin yliopistollinen sairaala, OuluHealth, Turku Science Park ja Messukeskus Helsinki yhteisenä tavoitteenaan parantaa terveydenhuoltoa tiedon ja teknologian avulla.

Median edustajat voivat seurata konferenssia ja kaikkia sen ohjelmaosioita vapaasti. Osallistuminen edellyttää akkreditoitumista osoitteessa: https://www.himsseuropeconference.eu/helsinki/2019/press

Digitaalisen terveydenhuollon vuosittainen huipputapahtuma The HIMSS & Health 2.0 European Conference saapuu Messukeskukseen Helsinkiin 11.-13.6.2019. Tapahtumakokonaisuus kokoaa yhteen yli 2000 alan vaikuttajaa esitellen uusimmat innovaatiot ja tuulet. Suomessa ja Messukeskuksessa kohtaavat maailman edistyksellisimmät digitaalisen terveydenhuollon innovaatiot, alalla työskentelevät yritykset, asiantuntijat, päättäjät ja startup-yritykset.

Lisätiedot: www.himsseuropeconference.eu

Kuvamateriaalia tapahtumasta: https://www.himsseuropeconference.eu/helsinki/2019/marketing-toolkit

Mediapalvelut tapahtuman aikana: Messukeskuksen Lehdistökeskus palvelee mediaa tapahtuman aikana (Messuaukio 1, eteläinen sisäänkäynti, 2. kerros). Lisätiedot: Messukeskus, viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, puh. 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Messukeskus, viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, puh. 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskus järjestää vuosittain 65 messutapahtumaa ja 1500 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä 

Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. Annually, 65 exhibitions and 1500 meetings and congresses are held at MessukeskusOver one million visitors take part in the events. The Finnish Fair Corporation, the company that owns Messukeskus Helsinki, celebrates its 100th anniversary in 2019. | Messukeskus – A century in the centre of events 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Kutsu: Cyber Security Nordic20.9.2019 14:45:54 EESTKutsu

Tervetuloa kansainväliseen Pohjois-Euroopan merkittävimpään kyberturvallisuuden Cyber Security Nordic -tapahtumaan, jossa kybertuvallisuudesta keskustellaan laajasti sekä liiketoiminnan että julkishallinnon näkökulmasta. Tapahtuman pääpuhujia ovat muun muassa Bruce Schneier, Mark Galeotti, Kim Zetter, Rik Ferguson, Tom Van de Wiele ja Perttu Pölönen. Messukeskus järjestää tapahtuman 2. – 3.10.2019 yhdessä FISC Finnish Information Security Cluster ry:n kanssa Messukeskuksessa. Tutustu ohjelmaan tarkemmin www.cybersecuritynordic.com

1000 pelaajaa pääsee jälleen pelaamaan PUBG-turnaukseen GameXpossa20.9.2019 12:30:00 EESTTiedote

Turnauksen GameXpossa järjestävät Elisa, PUBG Finland, Jimm’s pc. Osallistuvat pelaajat pääsevät kilpailemaan yhteensä 5 000 euron palkintosummasta. GameXpo järjestetään Helsingissä Messukeskuksessa 15.-17.11.2019. Toista kertaa järjestettävään PUBG 1000 -turnaukseen voi jälleen osallistua GameXpossa. Yli 1000 pelaajaa pääsevät kilpailemaan yhteensä 5 000 euron palkintopotista. Suomen suosituimpiin peleihin kuuluva PUBG, eli PlayerUnknown’s Battlegrounds on erityisen suosittu e-urheilijakilpailijoiden keskuudessa. Turnaukseen osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista, ja mukaan pääsee saapumalla GameXpo-tapahtumaan ja jonottamalla paikkansa seuraavalle pelikierrokselle. Pelaajien on oltava yli 16-vuotiaita. Mukaan pelikierrokselle mahtuu kerrallaan 80 pelaajaa ja kierroksia järjestetään yhteensä arviolta parikymmentä. Järjestettävä liveturnaus on Suomen suurin, sillä jopa tuhannella pelaajalla on mahdollisuus taistella voitosta ja kokeilla, miltä tuntuu olla e-urheilija. ”On hien

AVITA AudioVisual Expossa vahvat kotimaiset ja kansainväliset kumppanit20.9.2019 11:02:14 EESTTiedote

AVITA AudioVisual Expon Platinum Partner -kumppanuudet on julkistettu. Kumppaneita ovat immersiiviseen liveäänentoistoon panostanut kaiutinvalmistaja L-Acoustics, erilaisia kiinteistöjen ja teollisuuden älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita tuottava Caverion Suomi Oy sekä kotimainen tapahtumatuotannon täyden palvelun talo Akun Tehdas. AVITA AudioVisual Expo järjestetään 2.–3.10.2019 Messukeskuksessa, Helsingissä.

Tervetuloa Vuoden nuori suunnittelija 2019 -julkistustilaisuuteen!19.9.2019 10:12:11 EESTKutsu

Tervetuloa Vuoden nuori suunnittelija 2019 -julkistustilaisuuteen! Aika: Torstai 3.10. klo 9. Paikka: Kämp Garden, 2. kerros, Pohjoisesplanadi 33. Ilmoittautuminen sähköpostilla riikka.luomanpaa@messukeskus.com tiistaihin 1.10. mennessä. Vuoden nuori suunnittelija on vuosittain järjestettävä kilpailu suomalaisille vaatetussuunnittelun opiskelijoille. Se on yksi alan vanhimmista kilpailuista Suomessa, joka järjestettiin tänä vuonna jo 25. kerran. Kilpailun voittaja saa Suomen Messusäätiön lahjoittaman 5000 € stipendin sekä näkyvyyden I love me -messuilla. Tänä vuonna kilpailutehtävänä oli inspiroitua Eino Leinon runoudesta. Leino oli vuosisata sitten järjestettyjen ensimmäisten messujen rakastettu nimikkorunoilija, ja kilpailutehtävä juhlistaa samalla Messukeskuksen 100-vuotista taivalta. Voittajan työt nähdään I love me -muotinäytöksissä 18. - 20.10. ja voittaja on lava-haastattelussa lauantaina 19.10. klo 16.00 ja sunnuntaina 20.10. kello 11.30. Voittajalla on myös oma osasto I love m

Habitare tarjosi sisustusinspiraatiota kaikille aisteille15.9.2019 18:14:55 EESTTiedote

Suomen johtava huonekalu-, design- ja sisustustapahtuma Habitare tarjosi elämyksiä sisustamisesta ja muotoilusta. Viiden päivän aikana Habitaressa ja Hifissä vieraili alustavien tietojen mukaan yli 57 000 kävijää. Habitare järjestetään seuraavan kerran Messukeskuksessa Helsingissä 9.-13.9.2020. Habitaren kävijöille tehdyn tutkimuksen mukaan 90% kävijöistä tulee Habitareen hakemaan vinkkejä ja inspiraatiota tuleviin hankintoihin. Ensisijaisesti yritysten esittelemiin uutuuksiin ja trendeihin tuli tutustumaan 45% kävijöistä. Kotimainen Luhta Home lanseerasi Habitaressa uuden kodin tuoksumalliston, sekä kokonaan uuden myymäläkonseptin. ”Lanseerasimme Habitaressa pohjoismaisen tuoksumaailman ympärille rakennetun kodin tuoksumallistomme, jolle löysimme vuosi sitten Habitaresta malliston yhteistyökumppaniksi Osmian. Tuoksumalliston lanseeraamisen lisäksi esittelemme Habitaressa uuden myymäläkonseptimme, jossa brändiviestintää on teroitettu ja muun muassa logoa uudistettu. Tarkoituksenamme on

Sisustustoimittajat valitsivat Habitaren parhaat osastot12.9.2019 13:00:00 EESTTiedote

Sisustustoimittajat valitsivat Habitaren parhaat osastot Sisustustoimittajat ry valitsee vuosittain Habitaren parhaat messuosastot. Yhdistyksen jäsenistä koostunut palkintoraati on perinteisesti valinnut osastot Habitaren ensimmäisenä päivänä. Tänä vuonna sisustustoimittajat valitsivat messujen kolme parasta messuosastoa. Habitare on avoinna Helsingissä Messukeskuksessa 11.-15.9.2019. Vieser 6b58 Kompakti, harmoninen näyttelyarkkitehtuuri nostaa tuotteet arvokkaasti esiin. Onnistunut kokonaiskonsepti: valaistus, stailaus ja yhtenäinen värimaailma. Innostaa kokeilemaan ja tutustumaan tuotteisiin. Finarte 6d58 Raikas, erottuva kokonaisuus, josta tuotteet nousevat hyvin esiin. Osaston materiaali- ja värivalinnat toistavat uusien tuotteiden henkeä onnistuneesti. Tarkett 6g50 Veistoksellinen kiinnostava lähestymistapa. Yllättävä esillepano kertoo kierrätettävän materiaalin monipuolisista mahdollisuuksista. Lisätietoja: Sisustustoimittajat ry:Info@sisustustoimittajat.fi, www.sisustustoimitta

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme