Historian toiseksi suurin Vikingloton potti meni jakoon: 33,2 miljoonaa euroa!

Vikingloton kierroksella 15/2018 löytyi yksi 6+1-täysosuma. Onnekas voittaja kuittaa rivillään pelin historian kaikkien aikojen toiseksi suurimman voiton, 33,2 miljoonaa euroa.

Rivi oli pelattu Norjassa. Norjaan on osunut myös historian suurin täysosuma, kun vuonomaassa voitettiin viime marraskuussa 35 miljoonaa euroa.

Norjassa pelattiin keskiviikon kierroksella myös kaksi 6+0-tulosta. Kummankin rivin arvo on 151 870 euroa.

Suomesta löytyi tällä kierroksella neljä 5+1-tulosta. Kukin voittaa 12 596 euroa.

Oikea rivi kierroksella 15/2018: 3, 11, 14, 30, 34 ja 47. Vikingnumero 1 ja Plusnumero 6.

Keskiviikkojokerin oikea rivi on 2 6 5 7 0 6 4.