HKL:n johtokunnan päätökset 12.10.2017

HKL:n johtokunnan päätöstiedote on julkaistu HKL:n internetsivulla osoitteessa

Elina Norrena
viestintäpäällikkö
p. 050 412 1941

Muistutuskutsu medialle: Pikaratikan mallikappale esillä Kaapelitehtaalla13.6.2018 12:56Tiedote

Media kutsutaan tutustumaan Kaapelitehtaalla huomenna 14.6. avattavaan pikaratikkanäyttelyyn klo 14. Mediatilaisuudessa ajankohtaisia kuulumisia kertovat HSL:n toimitusjohtaja Suvi Rihtniemi, HKL:n toimitusjohtaja Ville Lehmuskoski ja Helsingin liikenne- ja katusuunnittelupäällikkö Reetta Putkonen. Tilaisuudessa on tavattavissa lisäksi asiantuntijoita kaikilta mukana olevilta tahoilta. Näyttely avautuu yleisölle klo 15.

Pikaratikan mallikappale esillä Kaapelitehtaalla8.6.2018 09:00Tiedote

Kaupunkilaisia kutsutaan tutustumaan uuteen pikaraitiovaunuun ja tuleviin raitiotiehankkeisiin Kaapelitehtaalle 14.6.–20.6. Näyttelyssä on mahdollista koeistua uuden vaunun penkit, tutustua ohjaamoon, antaa palautetta, päästä kartalle HSL:n tulevaisuuden liikennöintisuunnitelmista sekä tutustua mm. Raide-Jokeri- ja Kruunusillat-hankkeisiin sekä siihen, miten Helsinki kehittää alueitaan pikaraitioteiden äärellä.