AttendoAttendoAttendo

Hoivakodissa asuva Ässät-kannattaja saa seuraavan Pataelämyksen

Attendo Latokartanon hoivakodin asukas saa 70-vuotislahjaksi ikimuistoisen elämyksen, kun Ässät ja Lindab tarjoavat hieman ennen virallista juhlapäivää päivänsankarille Pataelämyksen 25. marraskuuta pelattavassa Ässät – Lukko paikallisottelussa. Ässät ovat näkyneet hoivakodin arjessa aiemminkin.

Mikko Salmio on Attendon kummipelaaja joukkueessa.

”Pekka on urheilua rakastava suuri Ässät-kannattaja ja Vellu Ketola on hänen mielestään suurin kaikista. Teemme Ässien kanssa yhteistyötä kummipelaajuuden kautta ja kysyimme, olisiko merkkipäivä mahdollista huomioida jotenkin. Olimme valtavan ilahtuneita, miten Ässät lähtivät heti asiaan mukaan ja ehdottivat näin ikimuistoista iltaa”, kertoo hoivakodin johtaja Heidi Seppälä.

Juhlavieras pääsee vierailemaan pelaajien pukukopissa, saa tiputtaa kiekon yhdessä alumnipelaajan kanssa sekä pelin lisäksi hänelle ja muutamalle läheiselle tarjotaan ruoat Areenalla.

Ässät ovat näkyneet hoivakodin arjessa aiemminkin. Hoivakodin nykyinen kummipelaaja on Mikko Salmio ja kaikkiaan kummipelaajia on ollut jo 3. Pelaajia on vieraillut Attendo Latokartanossa ja viime talvena maalivahti haastettiin vierailun yhteydessä leikkimieliseen maalikisaan. Pelaajien vierailuilla ja tv:stä katsotuilla otteluilla on hoivakodissa suuri merkitys.

”Kummipelaajuus on voimavara sekä Attendolle että Ässille. Kummipelaajan myötä Attendo on päässyt näkemään esimerkiksi porilaista kiekkohuumaa lähempää kuin moni muu. Elämme täyttä elämää ja tiedämme mitä urheilurintamalla tapahtuu. On tärkeä pitää nämä asiat mukana läpi elämän”, sanoo Seppälä

”Kun Salmion kummiyritys Attendo lähestyi Ässiä asian kanssa, lähdimme erittäin mielellämme mukaan. On hienoa tarjota pitkäaikaiselle kannattajallemme tämä mahdollisuus nauttia pelistä uudella tavalla.” Porin Ässien toimitusjohtaja Eeva Perttula kertoo.

Pataelämys on kehitetty Lindabin kanssa yhteistyössä tarkoituksenaan tarjota unohtumattomia elämyksiä kannattajille, jotka ovat olleet Ässien ja Lindabin yhteistyössä aina keskiössä.
”Tästähän urheilussa ja kannattamisessa on kyse, koetaan suuria tunteita yhdessä joukkueen kanssa ikään katsomatta. Hienoa nähdä, että Pataelämys on löytänyt paikkansa porilaisessa jääkiekkokulttuurissa”, kommentoi Lindab Oy:n myyntijohtaja Janne Nordling

”Olemme etuoikeutettuja päästessämme toteuttamaan yhdessä Lindabin kanssa kannattajillemme unohtumattomia elämyksiä jääkiekon ja Ässien parissa. Haluamme olla osa yhteiskuntaa ja läsnä sen jokaisella osa-alueella. Tästä hienona osoituksena on tuleva lauantai-ilta, kun pääsemme jättämään unohtumattoman muistijäljen yhdelle kannattajallemme”, Perttula sanoo.

Toimitukset ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan Ässät – Lukko -paikallisottelua suuren kannattajan ollessa juhlavieraana.  Jäähallilla on mahdollisuus keskustella aiheesta lisää.

Porin Ässät: Toimitusjohtaja Eeva Perttula, 050 311 2510

Lindab: Myyntijohtaja Janne Nordling, 040 837 2592

Attendo Latokartanon hoivakoti: Johtaja Heidi Seppälä, 050 556 2917

Mikko Salmio on Attendon kummipelaaja joukkueessa.

Attendo - johtava hoiva- ja terveyspalveluiden tarjoaja Pohjoismaissa

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa. Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Terveydenhuollon osaamiseemme kuuluu perusterveydenhuolto ja erikoissairaanhoito laaja-alaisesti ympäri Suomen. Meillä on yli 24 000 työntekijää yli 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Teemahoivakodissa lähihoitaja pääsee toteuttamaan taiteellista puoltaan10.8.2018 12:10Blogi

Anna-Mari Uskin lapsuutta ja nuoruutta väritti taiteellisuus. Taide on pysynyt tärkeässä roolissa myös aikuisiällä. - Isän puolelta kaikki piirtävät, mutta molemmat vanhempani ovat taiteellisesti lahjakkaita. Katselin 5-vuotiaana äitiä, tätiä ja mummoja neulomassa ja isää sukulaisineen piirtämässä. Päätin silloin, että minäkin haluan neuloa ja piirtää, sanoo Anna-Mari Uski. Siitä lähtien on Anna-Mari piirtänyt, maalannut ja tehnyt käsitöitä, mutta taide elättää vain harvan Suomessa, joten Anna-Marillakin on päivätyö, jonka hän nimeää toiseksi kutsumuksekseen. - Tykkään äiti-hahmona hoitaa ihmisiä. Minulla on ollut aina vähän hoivavietti. Saan hyvän mielen, kun kiitetään ja tiedän tehneeni työni hyvin, kertoo Uski. Pian kolme vuotta lähihoitajana vanhusten parissa työskennellyt Anna-Mari siirtyi Attendo Marsalkanhoviin Mikkeliin, kun kulttuuri- ja taidepainotteinen hoivakoti avattiin loppukeväästä. Teemakoti on ollut mieluisa työpaikka. - Meillä on rento ja yhteisöllinen ilmapiiri. Olem

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.