HOK-Elanto avaa Prisman Vantaan kauppakeskus Myyrmanniin

S-ryhmän suurin alueosuuskauppa HOK-Elanto on sopinut kiinteistöyhtiö Cityconin kanssa vuokrasopimuksen uuden Prisman avaamisesta Kauppakeskus Myyrmanniin Vantaan Myyrmäkeen loppuvuodesta 2023. Hankkeen toteutuminen ja tarkka aikataulu vahvistuvat, kun tarvittavat viranomaisluvat on saatu.

- Me HOK-Elannossa pyrimme aktiivisesti kehittämään myymäläverkostoamme ja palveluitamme Vantaalla vastaamaan asiakkaidemme toiveita. Prisman saaminen ja avaaminen Länsi-Vantaalle on ollut tavoitteenamme pitkään ja asiakkaamme ovat tätä kovasti meiltä toivoneet. Olemme hyvin iloisia, että vuokrasopimus uudesta Prismasta on nyt allekirjoitettu, sanoo HOK-Elannon kiinteistöjohtaja Jyrki Karjalainen.

HOK-Elannolla on Myyrmannissa entuudestaan S-market, joka hankkeen toteutuessa laajenee Prismaksi. Uusi, 7000 neliötä kattava ja kaksikerroksinen Prisma on tarkoitus rakentaa osittain nykyisen Myyrmannin S-marketin paikalle ja avata asiakkaille loppuvuodesta 2023. S-marketin henkilökunnan työsuhteet jatkuvat HOK-Elannossa ja lisäksi tullaan palkkaamaan lisää kaupan alan ammattilaisia. Toteutuessaan Prisma tulee työllistämään noin 100 henkeä.

Prisma Myyrmanni tulee toteutuessaan olemaan HOK-Elannon 16. Prisma ja ensimmäinen uusi Prisma Vantaalla yli 20 vuoteen. HOK-Elannolla on entuudestaan Vantaalla 1990 avattu Prisma Tikkurila sekä 1999 avattu Prisma Jumbo. Vantaan Prismojen lisäksi HOK-Elannolla on Helsingissä kuusi Prismaa (Hertsi, Itäkeskus, Kaari, Malmi, Tripla ja Viikki), Espoossa neljä Prismaa (Iso Omena, Lippulaiva, Olari ja Sello) sekä Keski-Uudellamaalla sijaitsevat Prisma Hyvinkää, Prisma Järvenpää ja Prisma Kerava.

Lisätiedot:

Jyrki Karjalainen, kiinteistöjohtaja, HOK-Elanto
jyrki.karjalainen@sok.fi

Citycon
Jussi Vyyryläinen, Vice President, Leasing, Citycon
jussi.vyyrylainen@citycon.com

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.