HOK-Elanto palaa juurilleen – S-market ja Emotion avataan perinteiseen Hakaniemen tavarataloon

HOK-Elanto tekee paluun legendaariseen "Elannon tavarataloon" Hakaniemessä. Torstaina 18.11.2021 uudistetussa kiinteistössä avataan uudet S-market- ja Emotion-myymälät.

”Elannon tavaratalona” tunnettu Siltasaarenkatu 10:ssä sijaitseva tavaratalo myytiin vuonna 2016 kiinteistösijoitusyhtiö Antiloopille. Tavaratalon saneeraus aloitettiin vuonna 2019, ja uusi toimistotiloista, ravintoloista ja kivijalkamyymälöistä koostuva kokonaisuus valmistuu vuoden 2021 aikana. HOK-Elanto jatkaa tiloissa vuokralaisena, ja laajentaa kantakaupungin palveluverkostoa uudella S-marketilla ja Emotion-ketjun myymälällä.

- Hakaniemellä on iso rooli HOK-Elannon historiassa, ja on ilo palata perinteiseen liiketilaan upouusilla myymälöillä. S-market vastaa kantakaupungin kysyntään uuden konseptin myymälällä, jossa muun muassa Kallion alueella korostuva vegevalikoima on monipuolinen. Emotionilla vahvistamme kantakaupungin kivijalkaverkostoa, ja tuomme monipuolisilla palveluilla täydentyvän kauneuden ja kosmetiikan erikoisliikkeen Hakaniemeen, toimialajohtaja Kimmo Nikula summaa

Palvelevin lähikauppa osuvimmalla valikoimalla

S-market Hakaniemen uusi marketpäällikkö Meri-Johanna Merilaid kuvailee uutta yksikköään palvelevaksi lähikaupaksi, ja odottaa tiiminsä kanssa innolla yhteistyötä lähiseudun asukkaiden kanssa.

- Tavoitteena on olla jokaisen hakaniemeläisen ja kalliolaisen luottopakki arjessa ja juhlassa. Myymälä on iso, mikä mahdollistaa myös laajan tuotevalikoiman. Myymälää suunnitellessa olemme ottaneet huomioon alueen kysynnän vege- ja vegaanisille tuotteille sekä nopean syömisen eväille. Myymälän valikoimakehityksessä aloitetaan nyt toinen erä, ja valikoimaa hiotaan entistä osuvammaksi yhdessä asiakkaiden kanssa. Laittakaa omia tuotetoiveita tulemaan, Merilaid kehottaa.

S-market Hakaniemen palvelutarjontaan kuuluu monipuolinen Ruokatori, salaattibaari, Fazerin jauholeipomo, Itsudemon sushipiste, Beijing8-dumplingit ja appelsiinimehukone. Vuoden 2021 aikana kiinteistöön avataan pysäköintihalli asiakaspysäköintiä varten.

Kosmetiikkaa ja konsultoivaa palvelua

HOK-Elannon Emotion-ketjun 13. myymälä avataan keskelle odotettua pikkujoulukautta. Juhlameikkien ja glitterin lisäksi myymälä tarjoaa tuotteita ja asiantuntevaa opastusta koko kehon hyvinvointiin.

- Meillä työskentelee lisäkseni viisi muuta ammattilaista asiakkaiden monenlaisia kysymyksiä ratkomassa. Monipuolisesta tuotevalikoimastamme löydämme ratkaisun, joka sopii sekä asiakkaan iho- ja hiustyypille, mutta myös hänen kukkarolleen, myymäläpäällikkö Kirsi Tavikainen lupaa.

Avara Emotion Hakaniemi tarjoaa asiakkaille asiantuntemuksen lisäksi myös meikkauspalveluita koronatilanteen sallimissa rajoissa. Kampaamopalveluita tiloissa tarjoaa yhteistyökumppani Salon Klipsi.

S-market Hakaniemi

Aukioloajat: ma-la 7–23, su 9–23.

Myymälän palveluita: Ruokatori, salaattibaari, Fazerin jauholeipomo, Itsudemon sushipiste, Beijing8-dumplingit, tuorepuristettu appelsiinimehu & pysäköintihalli (pysäköintitila valmistuu 2021 aikana).

Myymälän valikoimaan voi vaikuttaa sinuntoive.fi-palvelussa.

Emotion Hakaniemi

Aukioloajat: ma-pe 9-20, la 10-18 ja su 12-17.

Avajaisviikonloppuna to-su 18.-21.11.:

• 25 % alennus normaalihintaisista tuotteista
  • tuote-esittelyjä
  • Raili Hulkkonen paikalla to 18.11.

Meri-Johanna MerilaidmarketpäällikköS-market Hakaniemi

Puh:010 76 61751

Kirsi TavikainenmyymäläpäällikköEmotion Hakaniemi

Puh:010 76 67111

Ajatus etäTETistä syntyi HOK-Elannon HR-osastolla -   TAT ja työnantajaliitot jalostivat idean käytäntöön 22.11.2021 10:17:29 EET | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon 22.-26.11.2021. Etäyhteyksien avulla toteutettava kouluviikon pituinen TET-jakso antaa nuorille työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia. EtäTETiin on ilmoittautunut lähes 4 000 yläkoululaista ympäri Suomen.