HOK-Elanto syventää yhteistyötään Woltin kanssa – Emotionin tuotteet kotiovelle alle tunnissa

Neljästä HOK-Elannon Emotion-myymälästä voi 24. elokuuta lähtien tilata tuotteita kotiin nopeasti Wolt-sovelluksella. Wolt on alkanut ravintolaruuan lisäksi toimittamaan esimerkiksi päivittäistavaroita, kukkia ja kirjoja, ja Emotion on nyt uusin tulokas valikoimaan.

- Olemme tunnistaneet, että ihmiset haluavat ostaa myös kosmetiikkaa verkosta yhä enemmän, osittain varmaan tämäkin on koronan vaikutusta, HOK-Elannon Emotion-ketjun vetäjä Elina Vaalto toteaa.

Kasvanut kysyntä on pidentänyt toimitusaikoja monilla verkkokaupoilla. Emotion ja Wolt pyrkivätkin tarjoamaan uuden, nopean vaihtoehdon asiakkailleen. ”Wolttaamalla” ostokset saapuvat perille keskimäärin puolessa tunnissa.

- Juhlat illalla tai lähtö mökille parin tunnin kuluttua, etätyöpalaveri vaihteeksi videoneuvotteluna, lahjan ostaminen ylioppilaalle on jäänyt viimetinkaan… aina ei ehdi odottaa verkkokaupan toimitusta, Vaalto maalaa.

Palvelu tuo helpotusta myös lahjasesonkeihin. Esimerkiksi joululahjat voi tilata valmiiksi paketoituina helposti kotisohvalta kotiovelle.

“Olemme todella iloisia, että pääsemme aloittamaan yhteistyön Emotionin kanssa. Vaikka kosmetiikan kotiinkuljetus on meille vielä uutta, on tavoitteemme pohjimmiltaan sama kuin ruoankin kanssa. Haluamme tarjota asiakkaillemme aikaa keskittyä heille tärkeisiin asioihin ja ylittää heidän odotuksensa erinomaisella palvelulla. Toivomme, että voimme tehdä ihmisten arjesta vähän helpompaa”, sanoo Woltin Suomen maajohtaja Henrik Pankakoski.

Valikoiman pääpaino on ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteissa sekä kosmetiikan suosituimmissa tuotteissa. Alkuvaiheessa Woltiin avataan noin 200 tuotetta. Aluksi mukana on neljä Emotion-yksikköä: Ainoa Tapiola, Hyvinkää, Redi ja Tripla. Kuljetusmaksu määräytyy etäisyyden mukaan, alhaisimmillaan se on 3,90 euroa.

Emotion ketjupäällikkö Elina Vaalto, p. 010 76 60672
Woltin maajohtaja Henrik Pankakoski, p. 044 4777 498

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

S-ryhmä vahvistaa nuorten työelämä- ja digitaitoja Duuni- ja Harkkapassilla – HOK-Elannolla oma syvennetty verkkokoulutus22.9.2020 11:33:58 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää vuosittain tuhansia nuoria toimipaikoissaan kausiapulaisina ja harjoittelijoina. Duuni- ja Harkkapassi ovat uusia työkaluja, joiden avulla eri toimialoilla työskentelevät nuoret perehtyvät työelämätaitoihin, työturvallisuuteen ja esimerkiksi työhyvinvointiin. Itseopiskeltavalle työelämätiedolle on ollut COVID-19-koronaviruksen värittämänä poikkeusvuonna erityinen tilaus.

Ruoan verkkotilaamisesta tuli pääkaupunkiseudulla tapa – S-marketit vahvistamaan kasvavaa ruoan verkkokauppaa15.9.2020 09:00:00 EESTTiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva HOK-Elanto jatkaa verkkokauppapalveluidensa vahvistamista. Syyskuun aikana myös kymmenen S-marketia aloittaa ruokatilausten kotiinkuljetukset Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Tuusulassa. Koronakevät moninkertaisti ruoan verkkokauppatilaukset pääkaupunkiseudulla. Kysyntäpiikki tasoittui, mutta ruoan nettitilaaminen jäi tavaksi.

S-marketin marketpäällikkö paljastaa: tässä ovat kaupoissa eniten hävikkiä aiheuttavat ruuat – näin jokainen voi vaikuttaa hävikin syntymiseen omalla kauppareissullaan3.9.2020 10:00:00 EESTTiedote

Pääkaupunkiseudulla toimivan HOK-Elannon ruokakaupoissa ja ravintoloissa ruokahävikkiä on vähennetty merkittävästi jo vuosien ajan, ja kehitystyö hävikin minimoimiseksi jatkuu edelleen. Marketin ja ravintolan uraauurtavaan yhteistyöhön perustuvan Happy Farmer -ravintolaperheen kaltaiset uudet avaukset tuovat tarjolle yhä tehokkaampia tapoja hävikinvastaiseen työhön, jossa myös asiakkaat voivat tehdä osansa.