Holiday Inn Helsinki City Centren uudet kokoustilat valmiina - Alle 100 vieraan kokoustilojen kysyntä on kasvussa

Holiday Inn Helsinki City Centre -hotellin upouudet kokoustilat ovat valmistuneet kaupungin ytimeen aivan rautatieaseman viereen. Uudet kokoustilat ovat jatkoa viime kevään uudistuksille, kun upea Open Lobby ja tyylikkäät huoneet otettiin käyttöön. Uusien kokoustilojen avulla hotellin asiakkaille saatiin näin pitkään toivotut tilat jopa 100 henkilön palavereihin, neuvotteluihin ja muihin tilaisuuksiin.
Holiday Inn Helsinki City Centre - uudet kokoustilat.

Uudet tilat yhdistyvät hotellin Open Lobby -alueeseen katutasolla omana kokoussiipenä, joka muodostuu kolmesta helposti muunneltavasta tilasta. Huoneet voidaan hyödyntää kolmena erillisenä tilana tai niiden yhdistelminä. Neuvottelutilojen lisäksi kokoussiivessä on rento lounge-tila, joka on tarkoitettu taukotilaksi ja kahvitteluun. Kukin kokoustila palvelee jopa 30 henkilön ryhmiä ja kaikki tilat yhdistettynä kokoustamaan mahtuu jopa 100 henkilöä. Kokoustilat on nimetty vanhojen höyryvetureiden nimien mukaan yhteistyössä Suomen rautatiehistoriallisen seuran kanssa. Lempinimiltään Feeliks, Wilson ja Truman tunnetut veturit olivat oman aikansa voimakkaimpia höyryvetureita Suomen rautateillä.

”Uusien kokoustilojemme ehdottomia valtteja on niiden keskeinen sijainti, joustava muunneltavuus sekä langaton kokoustekniikka”, kertoo Holiday Inn Helsinki City Centre -hotellin hotellinjohtaja Mari Salonen. ”Kokousasiakkaat pääsevät vaivattomasti meille omalla autolla, junalla, metrolla tai bussilla. Kaikki yhteydet kohtaavat hotellimme lähellä. Kokoustilojemme tekniikka on valittu asiakkaita kuunnellen. Tyypillinen haaste kokousten alussa on esitystekniikan liittäminen asiakkaan tietokoneeseen erilaisten liittimien ja johtojen kanssa. Me haluamme välttää tämän tarjoamalla tämän päivän langatonta tekniikkaa”, jatkaa Salonen.

Uudet kokoustilat ovat jo ehtineet herättää laajaa mielenkiintoa ja tiloja on varattu moniin erilaisiin tarkoituksiin. Perinteisten kokousten lisäksi varauskirjassa on minimessuja, lanseeraus-, koulutustilaisuuksia sekä jopa pääsykokeet. Sijainti aivan rautatieaseman vieressä on kokoustilojen ehdoton valtti. Paikalle saapuminen on helppoa ja säästää sekä vieraiden aikaa että rahaa. Tehokas ajankäyttö ja kokouspaikan vaivaton tavoitettavuus ovat monen kokousjärjestäjän avainasioita.

Keväällä 2016 kokonaan uudistuneen Holiday Inn Helsinki City Centren uusi Open Lobby on asiakkaille tarkoitettu ’avoin olohuone’, joka yhdistää perinteiset aula- ja työskentelyalueet, rennot lounge-tilat, kahvilan, ravintolan ja baarin yhtenäiseksi tilaksi. Open Lobby tarjoaa tuleville kokousasiakkaillekin mahdollisuuden niin ryhmätöiden tekoon, epävirallisempien neuvotteluiden pitämiseen, liiketapaamisiin kuin illanviettoihinkin.

Mari Salonen, General Manager, Holiday Inn Helsinki City Centre, +358 44 3524 399, mari.salonen@restel.fi
Timo Vehmas, IHG-hotellit, Senior Brand Manager, +358 40 674 3340, timo.vehmas@restel.fi

HOLIDAY INN HELSINKI CITY CENTRE, Elielinaukio 5, 00100 HELSINKI | www.finland.holidayinn.com

Holiday Inn Helsinki City Centre - uudet kokoustilat.
Holiday Inn Helsinki City Centre - Feeliks kokoustila

Maailmanlaajuisen Holiday Inn hotelliketjun tarina alkoi Memphisissä yli 50 vuotta sitten. Vuonna 1952 Holiday Inn hotellien perustaja Kemmons Wilson päätti perustaa hotelliketjun, joka tarjoaa palveluja, joita aiemmin ei ollut saatavilla. Ensimmäinen Holiday Inn avattiin vuonna 1952 Memphisissä Wilsonin perheen kotikaupungissa. Nykyisin maailmalla toimii yli 1200 Holiday Inn -hotellia, lähes 70 maassa. Tasokkaat ja nykyaikaiset Holiday Inn -hotellit sopivat yhtälailla liikematkustajille kuin lomailijoillekin. Holiday Inn ketju on kansainvälisten tutkimusten mukaan yksi maailman tunnetuimmista hotelliketjuista.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 44 hotellia. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat BURGER KING®-, O’Learys-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi.