Hollolan Sale sai uuden tyylikkään ilmeen ja asiakkaiden toivomia palveluita

Sympaattisilla maaseutu-Saleilla on pysyvä paikka erityisesti seudun vakituisten ja kesäasukkaiden sydämissä. Hollolan Salen asiakkailla on nyt erityistä syytä hymyyn, kun heidän lähikauppansa kokonaisvaltainen miljööuudistus on valmistunut.

Uudistuneen myymälän päävärit ovat punainen ja harmaa. Tehostevärinä on käytetty tyylikästä mustaa. Raikas nykyaikainen värimaailma on tuttu niistä Sale-myymälöistä, jotka on jo uudistettu ketjun uuden ilmeen mukaisesti.

Hollolan Salen koko myymälämiljöö, hedelmä- ja vihannesosasto sekä osa kalusteista uudistettiin keväisen remontin yhteydessä.

– Myymälä sai uuden raikkaan ilmeen, seinät maalattiin ja friisit uusittiin. Asioimisen helppous on huomioitu entistä paremmin – myymälä on nyt aiempaa selkeämpi, kertoo ryhmäpäällikkö Katri Lehtinen.

– Uudet hyllynpäädyt ja pienet yksityiskohdat tuovat ryhtiä myymälään, jatkaa myymäläpäällikkö Maija Karelius-Hieto.

Paikallisesti kohdennettu valikoima

Miljööuudistuksen yhteydessä Sale Hollolan tuoteryhmiin tehtiin päivitystä.

– Uudistuneen myymälämme valikoimissa on huomioitu asiakaskunta yhä paremmin. Tuoteryhmät laajenivat esimerkiksi grillituote-, kahvi- ja juomavalikoimissa, mainitsee Maija Karelius-Hieto.

Valikoimiin on otettu lisäksi useita asiakkaiden toivomia yksittäistuotteita.

Hollolan Salesta löytyy nyt myös take away -kahvipiste ja puutarhaharrastajien iloksi laaja kesäpiha. Lisäksi myymälään on avattu asiakkaiden toivoma paistopiste, josta saa päivittäin tuoreita suolaisia ja makeita herkkuja.

Hämeenmaa – 166 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 900 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 166 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – Osuuskauppa Hämeenmaalta 10 000 euron lahjoitus21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Kanta- ja Päijät-Hämeessä. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Osuuskauppa Hämeenmaa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Kannustajat-tuella tunnepohjaista taidetoimintaa nuorille19.8.2021 11:58:14 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaan Kannustajat-ohjelma jakaa vuosittain 60 000 euroa tukea kanta- ja päijäthämäläisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Sponsorointiohjelman avulla tuetaan lasten ja nuorten harrastamista sekä hyvinvointia edistävää toimintaa. Viime kevään Kannustajat-äänestyksessä eniten ääniä sai Lahden ensi- ja turvakoti ry, joka järjestää saamansa tukisumman avulla mm. taide- ja tunnetyöpajatoimintaa nuorille.

Hämeenmaa suunnittelee kauppakeskusta Turengin keskustaan29.6.2021 15:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa on jo pitkään halunnut kehittää Turengin keskusta-alueen palvelutarjontaa. Myös Janakkalan Osuuspankilla on ollut samansuuntaisia tavoitteita keskustan kehittämiseksi. Hämeenmaa on nyt tehnyt esisopimuksen Janakkalan Osuuspankin kiinteistön ostamisesta. Suunnitelmana on purkaa Osuuspankin kiinteistö ja rakentaa tilalle uusi kauppakeskus. Janakkalan Osuuspankki ja OP Koti Janakkala Oy tulevat pitkillä vuokrasopimuksilla vuokralaisiksi kauppakeskukseen. Tilaa tulee myös muille vuokralaisille.