SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Hotelleissa halutaan yhä useammin myös kuntoilla: Amer Sports ja S-ryhmän hotelleja yhteistyöhön

Jaa
S-ryhmään kuuluva hotellioperaattori Sokotel Oy on kehittämässä kuntoilutilojaan osana hotel-liensa yksilöllistä asiakaskokemusta. Kaikissa hotelleissa halutaan tarjota laadukas kuntoilutila, joka mahdollistaa erilaisten asiakkaiden kuntoilun myös työ- tai vapaa-ajan matkalla.
Kaikissa hotelleissa halutaan tarjota laadukas kuntoilutila, joka mahdollistaa erilaisten asiakkaiden kuntoilun myös työ- tai vapaa-ajan matkalla.
Kaikissa hotelleissa halutaan tarjota laadukas kuntoilutila, joka mahdollistaa erilaisten asiakkaiden kuntoilun myös työ- tai vapaa-ajan matkalla.

– Kasvava kiinnostus ja tietoisuus omasta terveydestä sekä kuntoilun merkitys kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin on asioita, joita haluamme olla edistämässä. Kuntoilutilojen ja -laitteiden toimivuus on asiakkaillemme yhä tärkeämpää majoitusvalintoja tehtäessä. Haluamme olla jatkossakin asiakkaillemme luonteva ja korkealaatuinen palvelutarjoaja sanoo Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä.

Yhteistyökumppaniksi valittiin Amer Sports Precor-merkkisillä laadukkailla ja monipuolisilla kuntoilulaitteillaan ja -välineillään sekä kattavalla kokonaisratkaisullaan.

Sopimus on voimassa heti, ja ensimmäisiä yhteistyöprojekteja toteutetaan jo vuoden 2019 aikana. Myös Amer Sportsilla ollaan erittäin innoissaan uudesta yhteistyöstä ja sen tuomista mahdollisuuksista.

– Todella hienoa päästä yhdessä kehittämään Suomen suurimman matkailualan toimijan palveluita ja auttaa omalla panoksellamme S-ryhmää tarjoamaan entistäkin parempia asiakaskokemuksia niin Sokos Hotelleissa kuin Radisson Blu -hotelleissakin. Precor on myös kansainvälisesti yhteistyössä Radisson Blu -hotelliketjun kanssa. Pääsemme näin hyödyntämään myös sen yhteistyön antia täällä Suomessakin, kertoo Precor Suomen Business Manager Harri Laakso.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Jani Vahala, talousjohtaja, Sokotel Oy, p. 040 508 3360, jani.vahala@sok.fi


Harri Laakso, Business Manager, Amer Sports Finland, p. 050 434 8133, har-ri.laakso@amersports.com

Kuvat

Kaikissa hotelleissa halutaan tarjota laadukas kuntoilutila, joka mahdollistaa erilaisten asiakkaiden kuntoilun myös työ- tai vapaa-ajan matkalla.
Kaikissa hotelleissa halutaan tarjota laadukas kuntoilutila, joka mahdollistaa erilaisten asiakkaiden kuntoilun myös työ- tai vapaa-ajan matkalla.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi Suomessa neljäätoista Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia. Sokotel Oy toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa ja Vaasassa.

Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Arc’teryx, Peak Performance, Atomic, Mavic, Suunto, Wilson ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä (AMEAS).

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye