Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan

Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan Assemblinin toimesta.

Palvelutalo Hovila-kotiin toteutetaan laajennus ja osittainen saneeraus Assemblinin toimesta. Palvelutalo sijaitsee Kempeleellä, ja sen omistaa Hovilan Palveluyhdistys ry. Laajennus on valmis kesäkuussa 2018

Haminan kouluun Assemblin toteuttaa peruskorjauksen. Peruskorjauksessa saneerataan vanhoista tiloista terveet nykyopetukseen soveltuvat tilat sekä tehdään yhdyskäytävä uuden ja vanhan koulun välille. Koulun sähkö- tele- ja turvajärjestelmät uusitaan kokonaisuudessaan.

Aluepäällikkö Oulu
Jesse Suanto
jesse.suanto@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.