Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan

Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan Assemblinin toimesta.

Palvelutalo Hovila-kotiin toteutetaan laajennus ja osittainen saneeraus Assemblinin toimesta. Palvelutalo sijaitsee Kempeleellä, ja sen omistaa Hovilan Palveluyhdistys ry. Laajennus on valmis kesäkuussa 2018

Haminan kouluun Assemblin toteuttaa peruskorjauksen. Peruskorjauksessa saneerataan vanhoista tiloista terveet nykyopetukseen soveltuvat tilat sekä tehdään yhdyskäytävä uuden ja vanhan koulun välille. Koulun sähkö- tele- ja turvajärjestelmät uusitaan kokonaisuudessaan.

Aluepäällikkö Oulu
Jesse Suanto
jesse.suanto@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?