Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan

Hovila-koti laajenee ja Haminan koulu peruskorjataan Assemblinin toimesta.

Palvelutalo Hovila-kotiin toteutetaan laajennus ja osittainen saneeraus Assemblinin toimesta. Palvelutalo sijaitsee Kempeleellä, ja sen omistaa Hovilan Palveluyhdistys ry. Laajennus on valmis kesäkuussa 2018

Haminan kouluun Assemblin toteuttaa peruskorjauksen. Peruskorjauksessa saneerataan vanhoista tiloista terveet nykyopetukseen soveltuvat tilat sekä tehdään yhdyskäytävä uuden ja vanhan koulun välille. Koulun sähkö- tele- ja turvajärjestelmät uusitaan kokonaisuudessaan.

Aluepäällikkö Oulu
Jesse Suanto
jesse.suanto@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi