HSL kysyy Malmilla digitaalisista tutkimuksista

HSL jakaa Ylä-Malmin torilla 20.5. klo 8–14 asiakkaille kyselyä, jossa heitä pyydetään kertomaan, miten he suhtautuvat liikkumisen perusteella kohdennettaviin palveluihin ja kyselyihin. Asiakkaille jaettavassa tutkimuskortissa on QR-koodi, jolla he pääsevät vastaamaan kyselyyn matkapuhelimellaan.

HSL kehittää asiakkaiden liikkumisen perusteella kohdennettavia kyselyitä. Tulevaisuudessa HSL-sovellus voisi asiakkaan antamalla luvalla seurata ja tallentaa asiakkaan liikkumistietoja sekä lähettää kyselyihin liittyviä viestejä hänen matkapuhelimeensa.

HSL:n tavoitteena on digitalisoida nykyisin paperilla tehtävä asiakastyytyväisyystutkimus ja kehittää uusia, digitaalisia tutkimuksia yhteistyössä asiakkaiden kanssa.

Lisätietoja: erikoistutkija Antti Vuorela, puh. 040 5044 582

HSL:n opiskelija-alennuksen saa jatkossa vain HSL-sovelluksesta15.6.2021 11:38:56 EEST | Tiedote

HSL valmistelee laajaa Lipputilihanketta, jossa uudistamme lippuja ja maksamista siten, että ostettu lippu tallennetaan asiakkaan käyttäjätilille. Asiakas voi valita lipun ostamisen yhteydessä itselleen sopivimman tavan käyttää lippuja – esimerkiksi HSL-sovelluksen, HSL-kortin tai jonkin muun tunnisteen, vaikkapa pankkikortin. Uudistus mahdollistaa tulevaisuudessa myös uusia hinnoittelumalleja ja maksutapoja.