HSL-sovelluksesta saa viikonloppuna mobiilikertaliput puoleen hintaan

Uudesta HSL-sovelluksesta saa lauantaina 1.9. ja sunnuntaina 2.9. kertaliput puoleen hintaan.

Alennus on voimassa lauantaista klo 6 alkaen sunnuntaihin klo 24 asti. Tarjous koskee sekä aikuisten että lasten kaikkien vyöhykkeiden kertalippuja.

HSL muistuttaa kampanjalla siitä, että HSL:n mobiililippujen myynti siirtyy lauantaina 1.9. vanhasta mobiililippusovelluksesta uuteen HSL-sovellukseen Windows Phone -puhelimia lukuun ottamatta.

HSL-sovelluksesta voi ostaa lippuja Android ja iPhone -käyttöjärjestelmien puhelimilla. Mobiililippusovelluksesta saa lauantaista alkaen lippuja ainoastaan Windows Phone -puhelimilla.

Viikonloppualennus koskee myös HSL-mobiililippusovellusta eli Windowsin-puhelimen käyttäjätkin ovat tarjouksen piirissä.

Johtava mobiili- ja nettimyynnin asiantuntija Satu Rönnqvist, HSL, puh. 050 572 9490
Konseptin omistaja Niko Tynkkynen, HSL, puh. 040 718 5957

HSL:n hallituksen päätöksiä 16.4.201916.4.2019 14:24:58 EESTTiedote

Bussiliikenteen tarjouskilpailun 48/2019 ratkaisu Hallitus päätti valita tarjousten perusteella seuraavat liikennöitsijät: Kohteen 257 (linja 55 Rautatientori – Koskela) uusi liikennöitsijä on Nobina Finland Oy, Kohteen 258 (linjat 71 Rautatientori – Malmi, 77N Rautatientori – Jakomäki, 78 Rautatientori – Latokartano, 78N Rautatientori – Latokartano) uusi liikennöitsijä on Nobina Finland Oy, Kohteen 259 (linjat 63 Kamppi – Paloheinä, 69 Kamppi – Jakomäki, 70 Kamppi – Malmi) uusi liikennöitsijä on Helsingin Bussiliikenne Oy Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019584-2 Helsingin poikittaislinjaston kehittämissuunnitelma Hallitus päätti hyväksyä Helsingin poikittaislinjastosuunnitelman ohjeellisesti noudatettavaksi. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019584-3 HSL:n lausunto Vantaan yleiskaava 2020 –l