HSL:n hallituksen päätöksiä

HSL:n hallituksen päätöksiä 29.3.2022

HSL:n hallitus kokoontui tiistaina 29. maaliskuuta ja teki päätökset alla luetelluista asioista.

Tilinpäätöksen 2021 hyväksyminen

Hallitus päätti hyväksyä tilinpäätöksen toimitettavaksi tilintarkastajille ja yhtymäkokouksen hyväksyttäväksi. Lisäksi hallitus ehdottaa yhtymäkokoukselle tilikauden 10,4 miljoonan euron ylijäämän kirjaamista edellisvuosien yli-/alijäämätilille.

Asiasta on tiedotettu erillisellä tiedotteella. Linkki hsl.fi:n uutiseen

Linkki pöytäkirjaan

Koron maksaminen peruspääomalle sekä kuntakohtaiselle yli-/alijäämälle

Hallitus päätti ehdottaa yhtymäkokoukselle, että peruspääomalle ei makseta korkoa vuodelta 2021 eikä kuntakohtaisesta kumulatiivisesta ylijäämästä makseta korkoa jäsenkunnille. Linkki pöytäkirjaan